#1
Dag mensen,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de combinatie methylfenildaat + Kava wortel extract.
Methylfenidaat zijn jullie waarschijnlijk wel bekend mee, de gehandicapte amfetamine variant die dopamine heropname blokkeert.
Kava (wortel extract) is onder de meeste mensen iets minder bekend maar het werkt dus voornamelijk op de GABA receptoren in, je wordt er dus ontspannen van en iets ongeremder en je kunt er heerlijk op slapen.
De reden dat deze combi mijn interesse wekt is omdat Methylfenidaat met alcohol een over het algemeen voor de meeste mensen en naar mijn mening prettige gezamenlijke werking geeft.
Alcohol werkt net als kava (en vele andere stofjes) in op de GABA receptoren, er is echter een verschil en dat is dat alcohol door de hersens voor zuurstof wordt aangezien wat oxidatieve stress veroorzaakt (zuurstof tekort) waardoor het denken met alcohol op lastiger wordt en je de volgende dag (vaak) een flinke kater overhoud.
Dat alcohol oxidatieve stress veroorzaakt heeft echter ook een groot voordeel en dat is dat het je wakker houdt. Normaal gesproken wanneer je een stofje(/kava) gebruikt wat op de GABA receptoren inwerkt kak je aardig in, dit wou ik dus compenseren met methylfenidaat.
Ik heb aardig wat ervaring met beide stofjes op zich en de plannen zijn om vanavond
20mg methylfenidaat & 1200mg kava poeder (gecapsuleerd) naar binnen te werken en zien wat voor effect dat geeft en aan de hand van hoe ik mij anderhalf uur daarna voel bij te nemen (of juist niet).
Mijn vraag dus of er iemand hier wellicht meer ervaring of kennis heeft over de combinatie.
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de combinatie methylfenildaat + Kava wortel extract.
Methylfenidaat zijn jullie waarschijnlijk wel bekend mee, de gehandicapte amfetamine variant die dopamine heropname blokkeert.
Kava (wortel extract) is onder de meeste mensen iets minder bekend maar het werkt dus voornamelijk op de GABA receptoren in, je wordt er dus ontspannen van en iets ongeremder en je kunt er heerlijk op slapen.
De reden dat deze combi mijn interesse wekt is omdat Methylfenidaat met alcohol een over het algemeen voor de meeste mensen en naar mijn mening prettige gezamenlijke werking geeft.
Alcohol werkt net als kava (en vele andere stofjes) in op de GABA receptoren, er is echter een verschil en dat is dat alcohol door de hersens voor zuurstof wordt aangezien wat oxidatieve stress veroorzaakt (zuurstof tekort) waardoor het denken met alcohol op lastiger wordt en je de volgende dag (vaak) een flinke kater overhoud.
Dat alcohol oxidatieve stress veroorzaakt heeft echter ook een groot voordeel en dat is dat het je wakker houdt. Normaal gesproken wanneer je een stofje(/kava) gebruikt wat op de GABA receptoren inwerkt kak je aardig in, dit wou ik dus compenseren met methylfenidaat.
Ik heb aardig wat ervaring met beide stofjes op zich en de plannen zijn om vanavond
20mg methylfenidaat & 1200mg kava poeder (gecapsuleerd) naar binnen te werken en zien wat voor effect dat geeft en aan de hand van hoe ik mij anderhalf uur daarna voel bij te nemen (of juist niet).
Mijn vraag dus of er iemand hier wellicht meer ervaring of kennis heeft over de combinatie.