Dit heeft natuurlijk geen klote met ketamine te maken.
#2
Dit is uberhaupt niet iets waar je een topic voor opent, autodidacten zijn er ook niet meer he. Godverdomme.
#3
Hey,
Ik had een vraagje, ik hoor veel verhalen van mensen, en lees deze ook op internet over PCP. Ik vroeg me af of iemand hiermee ervaring heeft, en of het uberhaupt tegenwoordig nog wel verkocht wordt.
#4
Ik denk dat de ts fencyclidine, een hallucinogene drug, bedoelt. Het is van origine een middel dat ook wel gebruikt werd als verdovingsmiddel, vandaar waarschijnlijk in eerste instantie de associatie met ketamine. Dit is wat ik er verder nog over kon vinden op wiki:
Fencyclidine ( 1-(1-phenylcyclohexyl)piperidine, afgekort PCP) is een hallucinogeen en dissociatief middel. Het wordt ook wel angel dust of hog genoemd.
In 1926 werd dit middel voor het eerst ontwikkeld en het werd in de jaren 60 gebruikt als verdovingsmiddel voor zowel mensen als dieren. Dit gebruik werd echter snel afgeschaft door de vele bij-effecten. Het heeft een licht psychedelisch effect.
Het werd eerst na 1950 door het Parke-Davis farmaceutische bedrijf gepatenteerd.[1]
Chemisch gezien is PCP een arylcyclohexylamine derivaat en farmacologie, het maakt deel uit van de familie van dissociatieve drugs. PCP werkt hoofdzakelijk als een NMDA receptor antagonist die de activiteit van de NMDA Receptor belemmert. Andere NMDA receptor antagonisten zijn ketamine, tiletamine en dextromethorphan.
Behalve het gevaar dat PCP voor de gebruiker zelf heeft (onder andere hersenbloeding, nierbeschadiging), kan deze laatste, die vaak paranoïde wordt, een groot gevaar betekenen voor zijn omgeving. Gebruik samen met alcohol is zeer riskant.
Meer kan ik er ook niet van maken... Het lijkt me persoonlijk - gezien de risico's en bijwerkingen - nou niet bepaald een fijn middel om eens lekker mee te gaan experimenteren. Misschien dat er nog anderen zijn die er iets over kwijt willen en anders kan dit topic wel gesloten worden denk ik.
Ik vind ze wel chille muziek maken opzich.
Beetje nog het ouderwetse Hardcore-Industrial stijltje.
Hebben ook paar goeie covers dr tussen zitten.
Gewoon ff naar een platenwinkel gaan kun je waarschijnlijk zoveel PCP kopen als je wil.
#7
PCP is vooral een veel onveiliger disassociatief middel met extra werkingen die nou ook niet bepaald fijn lijken, ik zou toch denken als je de disassociatieve sfeer wil mee maken je beter het toch wat veiligere (in verhouding tot pcp dus) ketamine kan doen.
#8
Als dissociatief lijkt 4-MeO-PCP me een waardige vervanger voor Ketamine, sterker nog een superieur alternatief.
4-MeO-PCP is dan ook geen PCP, maar het is hetgene met de dissociatieve werking van de twee.
Sterke aanrader vind ik.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.