Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen op een festival

Trippen op een festival

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo geachte medetrippers,

Over een paar weken heb ik een festival. Zoals sommige van jullie wel weten heb ik nogal een voorliefde voor tripmiddeltjes. Nu begint dat feest smiddags tot behoorlijk laat. En nu wil ik eigenlijk lekker gaan trippen overdag en savonds een lekker entactogeen (XTC of 6-APB) Maar ik denk XTC gezien de hele lange werk duur van 6-APB.

Maar goed daar komt de vraag. Ik heb best een leuke verzameling thuis liggen inmiddels. Ik heb de volgende opties 2CB, 1P-LSD, LSD, AL-LAD, 25i-NBMOe, 25b-NBMOe, 25c-NBMOe, DOI. Ik wil liever geen 2CB doen duurt me te kort en al zo vaak gedaan wil wel een keer wat anders doen. Liever ook geen LSD heb ik ook gedaan namelijk dus even wat nieuws.

De tijdsduur van de trip zou max tot 12 uur mogen zijn. Stel ik neem AL-LAD dan is de trip duur een uur of 8 kun je bij de middelen hierboven nog bijnemen na 2 uur zonder dat het te heftig word qua effect maar de piek wel iets verlengt word?

Heeft iemand ervaringen met één van deze middelen? En zo ja zou je het een redelijk ervaren tripper het middel aanraden op een festival. Ik ben benieuwd naar de reacties.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen NBOMe's als je daarna nog andere drugs wilt nemen in ieder geval. :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je DOI doet hoef je daarna geen MDMA meer te doen, want dan sta je na het feest waarschijnlijk nog te trippen.

Van die NBOMe's is trouwens ook wel een goed punt Fool, had er nog niet eens aan gedacht dat combineren met andere drugs waarschijnlijk gevaarlijk is.

1P-LSD schijnt qua effect maar heel minimaal van LSD af te wijken en net iets korter te duren, maar dat heeft nog bijna niemand gebruikt dus lastig daar echt iets over te zeggen. Wellicht niet heel handig om een middel wat zo nieuw is op een festival te gebruiken.

Persoonlijk zou ik dan voor AL-LAD gaan, aangezien de meeste reports erover erg positief zijn en zeggen dat het mentaal net iets minder zwaar is dan LSD. Maar wat dan een goede dosering voor op een festival is durf ik niet te zeggen. Je zult denk ik sowieso wel een stuk harder trippen dan op 2C-B.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neig nu heel erg naar AL-LAD thanks Fool. Want eerst had ik zo 25i-NBOMe naar binnen gewerkt en daarna nog XTC ik wist dat echt niet. Hoe komt dit?

Hoe zou het zitten met het verlengen van die piek van AL-LAD of 2CB?


Fool zei:
Geen NBOMe's als je daarna nog andere drugs wilt nemen in ieder geval. :P
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
NBOMe's zijn een beetje eng in de zin dat er een relatief kleine marge zit tussen dosering en overdosering. Overdoseringen bestaan voornamelijk uit lichamelijke effecten als epileptische aanvallen, spierspanning e.d. Hoe dit exact veroorzaakt wordt durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me geen slecht idee om het zekere voor het onzekere te nemen en geen stimulanten in de naspace/na NBOMe's te gebruiken. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee heel duidelijk. Ik wou ook nog eventueel extra 25i-NBOMe kopen nu het illigaal is maar door deze info sla ik dat maar af. PS heb nu de standaard zegels in huis.

Fool zei:
NBOMe's zijn een beetje eng in de zin dat er een relatief kleine marge zit tussen dosering en overdosering. Overdoseringen bestaan voornamelijk uit lichamelijke effecten als epileptische aanvallen, spierspanning e.d. Hoe dit exact veroorzaakt wordt durf ik niet te zeggen, maar het lijkt me geen slecht idee om het zekere voor het onzekere te nemen en geen stimulanten in de naspace/na NBOMe's te gebruiken. :)
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."