Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs heeft een slechte naam.

Drugs heeft een slechte naam.

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is ook vaak het probleem, als iedereen zvan te voren zou weten hoe het is af te kicken van een bepaald middel of medicijn zouden ze wel beter nadenken voor ze eraan beginnen.

met de middelen die minder verslavingspotentieel hebben, maar veel van je lichaam vragen is het grootste probleem ook dat mensen er niet over kunnen of durven praten. en dat degene die dan ergens mee begint de basisiregels eigenlijk nooit gehoord heeft. dat kan fout gaan, en komt dan steevast negatief in de media.

duursporten is vergelijkbaar in de zin dat je erg veel van jelichaam vraagt, maar die mensen hebben sportkeuringen, sportartsen etc. ook is er overal te vinden wat je vooraf, tijdens en na een marathon(om maar iets te noemen) vooral moet doen en laten.

als drugs meer bespreekbaar zouden zijn denk ik dat er weinig ernstige ongelukken mee zouden gebeuren. gratis en betrouwbaar testen hebben we al, ehbo is gelukkig verplicht, nu gratis water nog, en dan zijn we een heel eind de goede weg op, op de voorlichting na.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spirit Wolf zei:
MusicIsLife zei:
Exceptional Insight zei:
Maakt het feit dat het niet maatschappelijk geaccepteerd is het niet extra leuk?
Klik om te vergroten...

Oh jazeker wel! :tongueout: voor mij in ieder geval... Lekker die pillen verstoppen in een doosje achter in je bureau. Vind ik een van de leuke kanten eraan :grin:
Klik om te vergroten...

Nee bij mij niet, ben het sneaky gedrag alleen maar zat. Hier ben ik heel eerlijk in, ik vind het belangerijk wat mensen van mij vinden. Is het een onzekerheid of heeft het met mijn leeftijd te maken dat weet ik zelf ook nog niet maar ik vind het niet leuk als iemand weet (die er fel tegen op is) erachter komt dat ik wel eens drugs heb gebruikt. Ik had bij truffels al dat ik meteen een stempel kreeg.
Klik om te vergroten...

Heel begrijpelijk. Dit heb ik ook jaren lang gehad. Ik heb de afgelopen 2 jaar echter geleerd een aardige portie schijt te hebben aan wat andere mensen van me denken. Misschien komt het nooit, misschien pas over een paar jaar (je bent nog erg jong), maar ik kan je verzekeren dat het leven wel een stukje makkelijker wordt als je niet constant probeert mensen te 'pleasen'. Het zit natuurlijk in je karakter, maar probeer daar iets aan te veranderen. Tis heel vermoeiend om iedereen je aardig te laten vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."