Tsja dat is het nadeel van drugs, je moet jezelf onder controle zien te houden en niet elke keer gaan gebruiken. Hoe deed je het voor de eerste keer XTC? Ik neem aan dat je het toen ook gewoon naar je zin hebt gehad?
XTC is alleen leuk als je het weet te beheersen en af en toe neemt, als je elk feestje gaat nemen is vanzelf de lol eraf, ga je risico's nemen met langetermijn gevolgen en vind je vanzelf feestjes alleen nog maar leuk met XTC.
Ik zou dus zeggen doe het gewoon lekker een keertje op een biertje
3x in de maand is in ieder geval te veel als je geen risico's wilt lopen. Probeer het maximaal 1x per maand en liever nog 1x per 3 maanden te doen. Als je meer dan 1x per maand gaat gebruiken loop je de kans er later problemen mee te krijgen.
Wat betreft 4-FMP, dit werkt meer op het dopamine gedeelte in je hersenen en XTC meer op het serotonine gedeelte. Als je dus besluit om toch weer te moeten nemen, zou ik zeggen neem een beetje 4-FMP.
Later bijnemen adviseer ik je dan weer niet, met 4-FMP kun je het best 1 dosis nemen van maximaal 150 a 200mg en vervolgens niet meer bijnemen. Ik ben meerdere keren 2 nachten wakker geweest van bijnemen, geen succes dus.