Psychedelibee zei:
4-FA zal op een vergelijkbare manier als MDMA je hartslag verhogen, het zal niet veel uit elkaar liggen in ieder geval.
Als THC je hartslag al enorm doet stijgen kun je denk ik beter helemaal van de stimulerende middelen afblijven. THC verhoogt de hartslag maar minimaal ten opzichte van stimulerende middelen. Ik vraag me echter wel af of je niet gewoon in enen last hebt van paniekaanvallen waardoor je hartslag enorm stijgt, in dat geval kom je ook in een soort vicieuze cirkel terecht aangezien de paniek dan toeneemt op het moment dat je je realiseert dat je hartslag verhoogd is.
Voordat je weer aan de drugs gaat is het misschien een beter idee om dit probleem eerst bij de kern aan te pakken en te onderzoeken of je echt fysiek iets aan je hart mankeert of dat er iets psychologisch aan de hand is. Als het optie 1 is dan kun je het beste nooit meer drugs gebruiken die hartslag verhogen. Als het optie 2 is zul je uiteraard het onderliggende psychologische probleem aan moeten pakken.
Dat is dus juist het vervelende.. ik ben totaal niet bang als ik ga blowen maar me hart slaat gewoon op hol uit het niets.
Heb ook als ik niet blow geen last hiervan.
Ook héb ik al een keer een hartfilmpje latrn maken en een 24 uur holter onderzoek gedaan, volgens de dokter was er niks raars te zien aan mijn hart...
Heb toevallig vrijdag 2 trekjes van een joint genomen( super dom, ik weet het )
En ging gewoon met 0,0 angst gedachten erin, en jahoor, na 5 minuten begon het weer op te komen, en het werd alleen maar erger, stond weer op het punt om 112 te bellen, was gelukkig samen met een maat, en heb 40 minuten in de vrieskou rondjes gelopen om een voetbal veld.
( voor mijn gevoel moest ik blijven bewegen om geen hartaanval te krijgen )
Kan ook totaal niet stilzitten of staan met zo'n aanval want dan voel ik me hart ZO hard bonken dat is gewoon ondraagbaar.
Na 40 minuten begon het te zakken.