Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapeloosheid op nacht 3 en 4

Slapeloosheid op nacht 3 en 4

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
ShortyrockerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
1 a 2 keer per maand heb ik een feestje waarbij ik de volgende middelen gebruik: 2x kwartje XTC, 5x 2ml GHB en een paar ballonnen. Dit feest duurt dan de avond en hele nacht. Tot voorkort ging dit zonder problemen.
Sinds vier maanden echter heb ik last van slapeloosheid... De eerste nacht na gebruik gaat prima. De tweede en derde nacht doe ik echter geen oog dicht. Voorbeeld:

Vrijdag nacht doorhalen
Zaterdag nacht slaap ik prima
Zondag en maandag niet

Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd om toch in slaap te komen, als: 5htp, melatonine, slaaptabletten, wietolie. Helaas werken deze niet.
In plaats van xtc heb ik ook mdma geprobeerd, om van de speed af te komen. Dit werkt ook niet.

Ik ben op de hoogte van de oplossing, niet meer gebruiken... Maar ben vooral nieuwsgierig naar ervaringen van anderen en andere oplossingen.
Wie kan mij helpen?
Mvg shorty
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shortyrocker zei:
In plaats van xtc heb ik ook mdma geprobeerd, om van de speed af te komen. Dit werkt ook niet.
Klik om te vergroten...
In xtc zit geen speed, enkel mdma. Dus kan goed kloppen dat dit geen verschil maakt.

Wat me uit je verhaal niet helemaal duidelijk is, is of je van vrijdag op zaterdag nog wel slaapt maar dan pas laat of gewoon helemaal niet slapen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je verneukt je ritme, veel meer dan dat valt er helaas niet over toe te lichten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blijf je zondag bijvoorbeeld de hele dag op de bank liggen enzo? Dat zorgt er bij mij namelijk voor dat ik niet kan slapen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat me uit zijn verhaal duidelijk word is dat hij niet nadenkt of te veel maar over de verkeerde dingen. Denk nou is na... Lees je is in...

Hoeft niet eens een heel boek te zijn hoor maar gewoon 1 voorlichting pagina is genoeg. Heeft ongeveer de zelfde leesdichtheid als een Donald Duckje dus prima te doen.

Psychedelibee zei:
Shortyrocker zei:
In plaats van xtc heb ik ook mdma geprobeerd, om van de speed af te komen. Dit werkt ook niet.
Klik om te vergroten...
In xtc zit geen speed, enkel mdma. Dus kan goed kloppen dat dit geen verschil maakt.

Wat me uit je verhaal niet helemaal duidelijk is, is of je van vrijdag op zaterdag nog wel slaapt maar dan pas laat of gewoon helemaal niet slapen?
Klik om te vergroten...
S
ShortyrockerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor alle reacties en excuus voor mijn late berichtje terug.
Als ik vrijdagnacht wap, gaan we soms smorgens ff naar bed en soms trekken we t door tot zaterdagnacht. In beide gevallen slaap ik zaterdagnacht goed.

Ik heb sinds een paar weken nieuwe xtc. Slapen lijkt beter te gaan. Kan dit?
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shortyrocker zei:
Bedankt voor alle reacties en excuus voor mijn late berichtje terug.
Als ik vrijdagnacht wap, gaan we soms smorgens ff naar bed en soms trekken we t door tot zaterdagnacht. In beide gevallen slaap ik zaterdagnacht goed.

Ik heb sinds een paar weken nieuwe xtc. Slapen lijkt beter te gaan. Kan dit?
Klik om te vergroten...
Heb je je pillen ooit laten testen? Weet je hoeveel milligram MDMA er precies in zit?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 x per maand xtc is gewoon te vaak. Voor het beste en gezondste resultaat doe je maar 1 x (één, one, eins, uno) per 3 maanden XTC of MDMA (wat dus hetzelfde is, alleen is bij xtc de MDMA in een pilletje geperst)
En zoals anderen al zeggen: ga lezen, kijken, google, tijdschriften, sites, forums LEZEN. Alles maar ook echt alles is met 1 klik bijna te vinden.
Ik begrijp het zo slecht he, alles wordt op internet opgezocht, de meest onzinnige video's of info over weet ik veel wat domme onderwerpen maar als het om mensen hun gezondheid en toekomst gaat nemen ze de tijd niet.
Sorry voor dit misschien wat harde bericht maar tich keer dezelfde soort posten te lezen is ook frustrerend.
Xtc is HARDDRUGS he, geen mentosje..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."