#1
MeejheM zei:missBehave247 zei:[knip]
Dan heb ik dan een vraagje he (mijn excuses voor het onderbreken );
Daarom is het een openbaar forum toch?
missBehave247 zei:Mij is het altijd afgeraden om psychedelica (met name LSD) te gebruiken, omdat ik kennelijk het type ben dat dan gek zou worden, angstaanvallen krijgt en inderdaad normaal ook nooit de teugels los kan laten.
Ik heb het dus ook nog nooit gebruikt, maar ben wel nieuwsgierig.
Ik heb wel eens getript op keta, misschien dat het daarmee te vergelijken is, maar geldt in feite niet voor alle drugs dat als je een verkeerde houding of gedachtengang hebt, niet de touwtjes loslaat, het over je heen laat komen en niet tegen het "onbekende" vecht je in een bad trip belandt?
Ketamine is niet echt te vergelijken met echte psychedelica. Als jou altijd word afgeraden lsd bijvoorbeeld te gebruiken kan het zijn dat je vrienden gelijk hebben, maar in de juiste omgeving kan iedereen zonder problemen trippen.
Zolang je zelf gelooft dat het niet voor jou weggelegd is zal dat waarschijnlijk ook altijd de uitkomst zijn.
Ja, ik vind het best wel dubbel.
Mijn vrienden zeggen dat inderdaad niet voor niets. Zproberen me voor nare situaties te beschermen. Omdat ik niet zo goed om kan gaan met situaties waarin ik me niet helemaal op mijn gemak voel en gevoelig ben voor sfeer, zijn ze denk ik bang dat ik psychotisch etc. zou worden.
Ik snap dat ze mij alleen maar willen beschermen, maar aan de andere kant denk ik dat zo'n mindset van '' ik ben hier geestelijk niet stabiel genoeg voor'' mij niet zal helpen, mocht ik wel alsnog besluiten een keer echt goed te gaan trippen, het zou alleen maar zonde zijn van iets wat een hele leuke ervaring zou kunnen zijn.
Het is een beetje als het kip en het ei verhaal, zeg maar.
Overigens ben ik niet van plan binnen nu en een korte tijd psychedelische drugs te gebruiken, maar ik 'filosofeer' er graag over en ik sluit het niet uit dat ik het ooit zal proberen.