Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrank Speed Vriendin Werken?!

Drank Speed Vriendin Werken?!

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Werk je wel graag?
N
NoHavenVirginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenmorgen

Niet zeker of dit de goede plek is, en of jullie me gaan uitlachen of wat dan ook.

Ik ben NHV, 19 jaar, woon in Utrecht.
Gebruik ongeveer 4 jaar, alles behalve het extreme. Afgelopen jaar erg weinig gebruikt vanwege mijn investering: een vriendin.

De situatie: ging vanavond gezellig met mn vriendin en een groep vrienden de kroeg in. Was al vroeg in de avond begonnen met drinken dus was aardig snel dronken toen we in de kroeg waren! Nu kreeg ik pep aangeboden.
Normaal is het niet echt een probleem om speed te gebruiken, maar wel als ik de straks om 5 uur moet werken. Werk samen met mn vriendin. Mn vriendin is nogal anti drugs.. Nog nooit iets gebruikt. Mijn werk? Ik ben pizzabezorger op de scooter. Niet heel trots op maar in iedergeval iets. Niet heel veilig na een nacht doorhalen. Mn maat heeft nog speed maar ik denk niet dat dat zo'n snugger idee is om door te gaan.. Of misschien ook wel?

Kunnen jullie me vertellen hoe ik dit moet aanpakken?

Mvg NHV
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als eerste welkom op dit forum.
Misschien ben ik nog slaapdronken en begrijp ik het niet maar wil je nou dat wij voor jou de keuze maken of je met je vrienden weg gaat of dat je moet relaxen? Ik denk dat je dat zelf wel weet als je gezond verstand gebruikt.
En als dit "probleem" je al ten einde raad maakt...? Mijn god, stel dat je eens een echt probleem hebt! Sterkte dan maar...
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet erg veilig natuurlijk, om op een scooter te rijden terwijl je de hele nacht heb doorgehaald.
Ik zou niet meer bijnemen, en je ziek melden of je vermannen en het risico lopen dat je vriendin erachter komt (wat je natuurlijk toch een keer tegen haar moet gaan zeggen als de relatie serieus is).
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik was ook pizza bezorger. Ik heb ook eenmalig een nacht doorgehaald en daarna gewerkt. Was inderdaad heel kut en totaal niet veilig. Uiteindelijk vroeger naar huis gegaan.

Het kan wel maar is gewoon kut en onveilig. Ik zou me gewoon ziek melden.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
JackHerrer zei:
Het kan wel maar is gewoon kut en onveilig.
Klik om te vergroten...
Dan kan het dus eigenlijk gewoon niet.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
JackHerrer zei:
Het kan wel maar is gewoon kut en onveilig.
Klik om te vergroten...
Dan kan het dus eigenlijk gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk niet, inderdaad! :P
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
JackHerrer zei:
ZERO- zei:
JackHerrer zei:
Het kan wel maar is gewoon kut en onveilig.
Klik om te vergroten...
Dan kan het dus eigenlijk gewoon niet.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk niet, inderdaad! :P
Klik om te vergroten...

Niet "eigenlijk niet" , gewoon "niet" dus.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rijden onder invloed is gewoon keihard uit den boze. Daarnaast is het niet heel fatsoenlijk om een bedrijf te vertegenwoordigen terwijl je onder invloed bent.

Ook doorgehaald, zonder onder invloed te zijn, is het buitengewoon onverstandig. Wij gaan dus niet de keuze voor je maken om toch te gaan werken, wij zullen het uiteraard allemaal afraden.

Volgende keer nadenken voor je drugs gebruikt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."