Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma en ghb ,wie heeft er een antwoord op.

Mdma en ghb ,wie heeft er een antwoord op.

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
Ik heb dat met speed en mdma wel gehad. Maar nooit met ghb, want ik heb die twee nooit gecombineerd. Dat ga ik dan maar mooi ook niet doen.
k
koppel48Lid
We hebben als koppel rond 19u30 mdma genomen ,een goeie dosis voor ons vrouw 160 en de man 180.Dit was niet de eerste keer en er was 3 maand tussen en volledig nuchter.
De mdma werkte na een half uurtje heel goed ,maar door het lezen van leuke topics dachten we er ghb bij te nemen.
Rond 9u hebben we voorzichtig 1.5 ml ghb genomen .
Even later werden we rustig was het even leuk maar na een half uurtje voelden we eigenlijk niets meer.
Daarom nog 1 ml bij genomen,maar dat maakte niets uit,ik (de vrouw)voelde niets meer ,niet duizelig ,heel weinig gevoel het was precies of de ghb alles had weg genomen.
Wel wat teleurstellend.
Mijn man had nog een heel klein beetje mdma gevoel.
De volgende ochtend waren we beide gewoon fit (normaal na mdma ben ik wel totaal van de kaart),niet goed geslapen eten ging heel goed en we hadden precies niets genomen de avond ervoor.
We waren beide gewoon heel fit.
Weet er iemand hoe dat zou komen?
En zou de serotonine dat ook weg zijn?
Mvg alvast bedankt
k
kokosmakroon900Lid
zijn heel veel factoren die meespelen. 1 ding is zeker: je serotonine is gewoon verbruikt.
k
koppel48Lid
Das natuurlijk heel spijtig :angry:
k
koppel48Lid
Wij vonden het heel raar,alles was weg.
En zou echt niet weten hoe dat zou komen .
s
steelpan90Lid
Ik pak meestal een half snoepje waar ik gewoon lekker op ga, en elk uur/anderhalf uur pak ik 2 dopjes. Dan slaat de snoep altijd weer opnieuw in, niet de buikpijn, maar ineens weer het lekkere space en vd kaart zijn. Heb dan ook de gehele avond geen snoep meer nodig.

Ik doe altijd goed beginnen en rustig herdoseren (met snoep en ghb samen of los). Dan ben je ineenkeer space en dan kun je lekker in dat rirme blijven zonder die klap te krijgen.

Ik denk dat je gewoon te laat bent begonnen, dat de mdma al bijna was uitgewerkt en je de rest hebt onserdrukt (upper en downer)

Ik pak het dan als als het in is geslagen na 1 a 2 uur 1 of 1.5 dopje.
S
SkittlesAndMeLid
Het zou inderdaad kunnen dat GHB de effecten onderdrukt. Ik zou persoonlijk denk ik de GHB pas nemen als de MDMA vrijwel volledig is uitgewerkt. De effecten sluiten wel lekker op elkaar aan maar als je ze tegelijk neemt werken ze elkaar soms wat tegen.

steelpan90 zei:
een half snoepje
Klik om te vergroten...
steelpan90 zei:
2 dopjes
Klik om te vergroten...

Kun je gewoon doseringen noemen? Een half snoepje kan allerlei verschillende doseringen bevatten en dopjes heb je in allerlei maten. Als je geen aantal milligrammen MDMA kunt noemen en geen milliliters GHB kun je beter niets zeggen over hoeveelheden :)
s
steelpan90Lid
SmartieAndMe zei:
Het zou inderdaad kunnen dat GHB de effecten onderdrukt. Ik zou persoonlijk denk ik de GHB pas nemen als de MDMA vrijwel volledig is uitgewerkt. De effecten sluiten wel lekker op elkaar aan maar als je ze tegelijk neemt werken ze elkaar soms wat tegen.

steelpan90 zei:
een half snoepje
Klik om te vergroten...
steelpan90 zei:
2 dopjes
Klik om te vergroten...

Kun je gewoon doseringen noemen? Een half snoepje kan allerlei verschillende doseringen bevatten en dopjes heb je in allerlei maten. Als je geen aantal milligrammen MDMA kunt noemen en geen milliliters GHB kun je beter niets zeggen over hoeveelheden :)
Klik om te vergroten...

Flugel dopjes a 1.5ml per stuk ( dus 3ml)
Snoep a 200mg per stuk ( dus 100mg)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."