Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo welk is het beste om ongeremde sex te beleven en je minstens 1 keer per maand mag gebruiken zonder dat het een probleem geeft dat wij om de 3!maand mdma nemen of is kleine dosis mdma elke maand ook niet zo schadelijk wie kan ons helpen we zijn nog nieuw hierin"
"Neen hoor want we hebben nog veel sex zonder iets maar zo af en toe eens iets anders is echt zalig"
"Bij gebruik van wiet of hasj (1x om de maand)mag ik dan nog mdma gebruiken (ook rekening houdend met de 3 maand)? Wij hebben mdma gebruikt voor een avond met ons twee ongeremde seks,het was fantastisch maar voor de gezondheid moet je 3 maand wachten. Aangezien dat dat wel heel lang is zoeken wij een alternatief voor 2 of 3 maal ertussen,iets dat niet het mdma gebruik in de weg staat. Daarom dachten we aan wiet ,is dit mogelijk ? En hoe gebruik je het dan het beste? Wij roken niet maar eventueel voor te testen kan het wel. Alvast bedankt"
"Ok nu weten we zeker al meer ,ik ga nog eens nadenken wat voor ons het beste is en ook waar we eraan geraken We zijn van Belgie he. Grtjs"
"Wietolie zou dat ook een oplossing zijn?Werkt het?"
"Is thc wietolie een goed product om zonder remmingen van elkaar te genieten want lees er veel goed over wie heeft hier ervaring mee"
"ghb Is het gebruik van ghb niet schadelijk bij gebruik van 1 of 2 keer per maand om ongeremde sex te beleven verder gebruiken we om de 3 maand mdma"
"We hebben als koppel rond 19u30 mdma genomen ,een goeie dosis voor ons vrouw 160 en de man 180.Dit was niet de eerste keer en er was 3 maand tussen en volledig nuchter. De mdma werkte na een half uurtje heel goed ,maar door het lezen van leuke topics dachten we er ghb bij te nemen. Rond 9u hebben we voorzichtig 1.5 ml ghb genomen . Even later werden we rustig was het even leuk maar na een half uurtje voelden we eigenlijk niets meer. Daarom nog 1 ml bij genomen,maar dat maakte niets uit,ik (de vrouw)voelde niets meer ,niet duizelig ,heel weinig gevoel het was precies of de ghb alles had weg genomen. Wel wat teleurstellend. Mijn man had nog een heel klein beetje mdma gevoel. De volgende ochtend waren we beide gewoon fit (normaal na mdma ben ik wel totaal van de kaart),niet goed geslapen eten ging heel goed en we hadden precies niets genomen de avond ervoor. We waren beide gewoon heel fit. Weet er iemand hoe dat zou komen? En zou de serotonine dat ook weg zijn? Mvg alvast bedankt"
"Das natuurlijk heel spijtig"
"Wij vonden het heel raar,alles was weg. En zou echt niet weten hoe dat zou komen ."