Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over bijnaam drugs

Vraag over bijnaam drugs

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DidierDrugsbaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden van drugsforum,

Ik gebruik al een tijdje stimulerende drugs tijdens het bezoeken van dancefeesten met mijn vrienden. Meestal XTC of Speed. Er worden natuurlijk allerlei bijnamen gebruikt voor deze drugs. Die weet ik over het algemeen wel. Maar nu hebben mijn maten het constant over een "Strakke Struikrover"? Ze praten er veel over, echter weet ik niet welke drug dit is. Ik durf niet te vragen welke drug dit is omdat ik bang ben dat ze me dan uit gaan lachen. Weet iemand misschien welke drug dit is? Ik kan het echt nergens vinden!

Alvast bedankt voor het antwoord.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom op het forum!

Die bijnaam heb ik nooit van gehoord, weet je zeker dat het een drug is en niet een naam voor een bepaald type persoon/gebruiker welke ze misschien voorbij zien lopen?

Je kunt het beter aan je vrienden vragen, zij gebruiken de term tenslotte zelf. Waarom zouden ze je uitlachen? Kan toch dat je iets niet weet :confused:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook geen idee... wat voor context gebruiken ze dat dan?
T
TetsuoLid
01-01-2024, 00:00
#4
DidierDrugsba zei:
Ik durf niet te vragen welke drug dit is omdat ik bang ben dat ze me dan uit gaan lachen.
Klik om te vergroten...

lastig.. de strugles van een puber. Zou zelf ook niet weten wat het betekent.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Speed.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."