#1
Heey allemaal
Ik lees nu al een tijdje mee, maar nog nooit iets gepost dus hier mijn eerste post
Ik heb nog niet veel ervaring met drugs. Heb vroeger wel geblowd, maar paar keer bad gegaan en ga er sindsdien niet meer lekker op. Dus dat doe ik nu niet meer en ik heb 2 keer xtc gebruikt (ik weet niet of deze informatie nodig is, maar kwaad kan het vast niet)
Nu ben ik, mede dankzij veel mooie tripreports, nieuwsgierig geworden naar trippen. Nu lijkt 2c-b mij erg interessant of zeggen jullie dat ik misschien beter truffels of iets anders kan doen voor de eerste keer? Of misschien wel meer ervaring opdoen met andere drugs voordat ik tripmiddelen probeer?
Volgens mij ben ik, vergeleken met mijn vrienden, ook redelijk gevoelig voor XTC. Ben ik dat dan ook voor 2c-b of truffels?
Ik hoop dat dit niet hele domme vragen zijn en dat jullie mij misschien kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Ik lees nu al een tijdje mee, maar nog nooit iets gepost dus hier mijn eerste post
Ik heb nog niet veel ervaring met drugs. Heb vroeger wel geblowd, maar paar keer bad gegaan en ga er sindsdien niet meer lekker op. Dus dat doe ik nu niet meer en ik heb 2 keer xtc gebruikt (ik weet niet of deze informatie nodig is, maar kwaad kan het vast niet)
Nu ben ik, mede dankzij veel mooie tripreports, nieuwsgierig geworden naar trippen. Nu lijkt 2c-b mij erg interessant of zeggen jullie dat ik misschien beter truffels of iets anders kan doen voor de eerste keer? Of misschien wel meer ervaring opdoen met andere drugs voordat ik tripmiddelen probeer?
Volgens mij ben ik, vergeleken met mijn vrienden, ook redelijk gevoelig voor XTC. Ben ik dat dan ook voor 2c-b of truffels?
Ik hoop dat dit niet hele domme vragen zijn en dat jullie mij misschien kunnen helpen.
Alvast bedankt!