Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Okee top! Bedankt voor de reacties! 2c-b it is dus Dat van die tripsitter vroeg ik me ook al af. Dan ga ik me nog maar wat meer inlezen hier en dan maar eens kijken wanneer ik het ga doen. Is het over het algemeen leuker om met meerdere mensen te doen of wordt alleen trippen juist fijn gevonden? En lekker in mijn vel zit ik wel maar ik vind het de eerste keer wel spannend. Kan dit ook al een negatief effect hebben op de trip of is dat helemaal niet erg de eerste keer?"
"Okee bedankt! Haha ja klopt ben wel redlijk voorzichtig als het op drugs aankomt. Better safe than sorry denk ik dan maar Maar wederom nuttige info! Ga maar ff rondvragen of er meer van mijn vrienden geïnteresseerd zijn in 2C-B Heb er in ieder geval al wel zin in"
"Heey allemaal Ik lees nu al een tijdje mee, maar nog nooit iets gepost dus hier mijn eerste post Ik heb nog niet veel ervaring met drugs. Heb vroeger wel geblowd, maar paar keer bad gegaan en ga er sindsdien niet meer lekker op. Dus dat doe ik nu niet meer en ik heb 2 keer xtc gebruikt (ik weet niet of deze informatie nodig is, maar kwaad kan het vast niet) Nu ben ik, mede dankzij veel mooie tripreports, nieuwsgierig geworden naar trippen. Nu lijkt 2c-b mij erg interessant of zeggen jullie dat ik misschien beter truffels of iets anders kan doen voor de eerste keer? Of misschien wel meer ervaring opdoen met andere drugs voordat ik tripmiddelen probeer? Volgens mij ben ik, vergeleken met mijn vrienden, ook redelijk gevoelig voor XTC. Ben ik dat dan ook voor 2c-b of truffels? Ik hoop dat dit niet hele domme vragen zijn en dat jullie mij misschien kunnen helpen. Alvast bedankt!"
"Goeiemorgen DF'ers Hoop dat jullie allemaal lekker hebben genoten van het mooi weer dit weekend. Ik ben van plan om aankomend vrijdag speed te proberen. Ik dacht laten we de verjaardag van de koning eens goed vieren dit jaar. Ik ga gebruiken op een hardstyle feest hier in de buurt. Ik ben van plan om steeds sleutelpuntje te snuiven om op het niveau te komen waarvan ik dan zelf denk dat lekker is en dit dan het hele feest aan te houden. Dat ik niet ga slapen heb ik al vrede mee genomen. Nu vroeg ik me af hoelang ik moest wachten tussen het snuiven in het begin? En als ik dan op het niveau ben waar ik wil zijn om de hoeveel tijd moet ik dan bijnemen op dat te bebouden of voel je dat wel goed aan? ( ik heb me een tijdje terug al ingelezen en kwam dit toen al tegen, maar kan het nu niet meer vinden) Verder ben ik de enige van mijn groep die speed gaat proberen. De rest gaat allemaal aan de xtc of 4fa. Is het dan onverstandig om het als enige te doen of kan dit vervelend zijn als ik dan scherp ben en zij allemaal vet vaag? Als er verder nog dingen zijn waar ik rekening mee moet houden of aan moet denken hoor ik het graag Alvast bedankt! Groetjes, Catfish"
"Heey @KetaKech en @acht bedankt voor de reacties! Zeker handig allemaal Groetjes, Catfish"
"Heey Yes alles is helemaal goed gegaan. Heb gewoon steeds rustig een puntje bij genomen. Ik weet niet precies hoeveel ik heb gebruikt over de hele dag. Ik had iets meer dan 250 mg mee genomen en dat is niet opgegaan. Ik had het niet laten testen dus weet verder niet hoe zuiver het was. Misschien laat ik dit nog wel doen. Ik had om 10 uur voor het laatst bijgenomen. Het feest was om 12 uur afgelopen en zijn toen nog gaan afteren. Ik ben toen om 6 uur in bed gedoken en had nog 3 uurtjes kunnen slapen. De dagen erna heb ik niks uitgevoerd en lekker uitgerust en zit nu weer redelijk fris op werk. Ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten van de speed omdat sommige mensen het top vinden en andere het erg vinden tegen vallen, maar het beviel mij wel. Zeker voor herhaling vatbaar en voor mij een goed alternatief voor xtc. Al met al een top avond gehad Groetjes, Catfish"