Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs voor een festival

Drugs voor een festival

51 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FestivalClownLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mima zei:
@Peppi en Coki

Super wat een info!


Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter!
Klik om te vergroten...

Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt.
In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker.
Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende;

Vrijdagavond; 2-cb + alcohol. Misschien wat keta voor na die tijd
Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe)
Zondag; XTC en voor de after Keta.

Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen.
Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
FestivalClown zei:
Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt.
In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker.
Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende;

Vrijdagavond; 2-cb + alcohol.
Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe)
Zondag; XTC.

Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen.
Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten.
Klik om te vergroten...

Gheghe dat is het juist, super ervaren met andere drugs ben ik niet. Vandaar dat ik zo graag info wil :wink:.

Maar 2cB ga je samen met alcohol gebruiken?
F
FestivalClownLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mima zei:
Gheghe dat is het juist, super ervaren met andere drugs ben ik niet. Vandaar dat ik zo graag info wil :wink:.

Maar 2cB ga je samen met alcohol gebruiken?
Klik om te vergroten...

Zeker wel! Dat zorgt voor een mindere bodyload, en net iets minder grenzen.
Heel bewegelijk wordt je er niet van. Maar oh wat heb jij een leuke trip, en oh wat kun jij lekker slapen aan het einde van de vrijdag!
Helemaal naar de getver op de vrijdag is nog niks waard, beter een beetje hallicuneren :wink:
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mima zei:
@Johnny Snow jij bent wel intens, slim en je gebruikt drugs... In mijn opinie gebruiken erg slimme mensen geen drugs, alhoewel... :wink:
Klik om te vergroten...
Nou, welkom dan op het forum der idioten :wink:.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van waar zijt gij @Johnny Snow?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Parfumflesje zei:
Van waar zijt gij @Johnny Snow?
Klik om te vergroten...

Eigenlijk maakt het niet uit waar ik vandaan kom, dat eender waar ik heenga, ik nergens een thuis vind is van belang voo'r mij...Geen lid van de 'we fucking hate Johnny Snow-fanclub'???

How the Hell is that possible? Of is het zover, heeft mijn geest eindelijk zijn vroeg of laat een feit a priori reeds het volledig begeven en zich in waanzin gestort?

Lol, someone kinda likes me! Crazy world we live !n these days! :)
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voordat iedereen over mijn reactie heen leest hier zet ik hem nog een keer.

Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ontopic:

Op een festival het liefst speed+alcohol.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van alles, probeer altijd een beetje af te wisselen of soms te combineren.

Mijn blijvertjes zijn in ieder geval XTC, 6-APB, speed, ketamine en 2C-B.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey iedereen,

Vaak als ik naar hardstyle en hardcore festivals ga, ga ik voor de volle 100% met XTC.Dat is en blijft echt fantastisch.

Mijn drugsgebruik is voornamelijk op festivals, maar ook zo nu en dan thuis (weed, hasj, truffels)

Nu is mijn vraag, ik ben geïnteresseerd om andere soorten drugs te proberen op festivals. Wat gebruiken jullie?

Xx
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb tot nu toe alleen nog op xtc naar een festival geweest. (Of nuchter). Deze zomer zit waarschijnlijk mijn vuurdoop voor speed op een feestje er aan te komen. Omdat ik zo gewend ben aan het “waus” aspect van xtc ben ik erg benieuwd hoe een “helder” speed feestje gaat worden.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#12
ps: ook zoals ik reeds eens aangaf zijn RC's zolang ze dat zijn geen lijst toegewezen, maar men kan wel reeds zeggen of het om een harddrug of softdrug gaat, wat dus aantoont dat de definities zoals ik ze hanteer wel degelijk logisch primeren...
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik maar weinig drugs op feestjes (of ga naar weinig feestjes eigenlijk), maar vind speed of 4fa wel erg leuk dan. Iets minder waus dan xtc. 2cb was voor mij zelfs in lichte dosering (11mg) echt al wat teveel op een festival helaas.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#14
XTC als er 2 maanden pauze is geweest, anders volop aan de speed. Aankomende zomer ga ik 4FA proberen omdat ik eigenlijk het vage gevoel na de XTC niet echt leuk vind. Dan ben ik vrijwel gelijk klaar mee en snuif ik wat speed om ervan af te komen. Het vage gevoel gaat bij mij gepaard met zitten en wachten tot het feest voorbij is. Als ik op de dansvloer sta bij Rawstyle en Hardcore festivals met dat vage gevoel, sta ik zo wat stil en kan ik niet loskomen.
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op een party vroeger toch zeker, semi-lethal combo's lol :) Coke is daily routine, dan overschakelen op MDMA, om daar uiteindelijk mee te gaan Candyflippen met LSD, en dat weekend komen er dan nog wel bumps Coke en ook Keta doorheen/bovenop, sowieso, en als je helemaal scheel begint te zien een lijntje afschuwelijke amp's, maar ja, je moet nu eenmaal recht blijven.

Andere combo's, of aanvullend, toch zeker wel GHB en een stim, liefst Coke uiteraard... Speed is zo veel te helder en overstemt ook eender welke andere drug je wil mixen... Goed om niet langs de kant van de dansvloer te liggen op zekere momenten, maar verder...

Naar 't schijnt dat Methamphetamine tabletten, een zwakkere vorm van Crystal Meth (ik ken het enkel in theorie) voor velen en in de gay-scene nu vooral, zeker in Amsterdam dat weet ik in praktijk, wel heel goed lijkt te werken, maar mij lijkt dat te speedy, ik de tabletten zelf nooit nemen in ieder geval.

En eens thuis, of bij iemand thuis na een weekendje toch nog niet willen opgeven en verder de boel begaaien, wat Heroine erbij, heerlijk! :)

Alcohol hoort er voor mij niet bij, een joint misschien eens een paar trekjes in zeldzame gevallen, maar ik vind Cannabis of Hasj niet goed samenvallen met stims en ook niet met Heroine of andere Opi's (of dat nu Opioids of Opiates zijn...) - wie van jullie wel? - combo van een van deze beiden? Stims + THC of Hero + THC? Iemand? Vast wel...

Onlangs nog New Kids Turbo gezien, dus bij deze: houdoe, kut! Hahaha! Om te lachen eh! :)

(Under the influence of CM, no boundaries, sorry, maar ach ja, zo ver gaat dit er niet over, wel?) :) Ja, had een maandje vrijaf genomen, maar de cravings blijven nu eenmaal, ik denk niet dat ik het nog volledig uit mijn dieet ga schrappen. Dit slechts terzijde.

Oh ja Rikkert, ik heb ook je moeder in d'r reet geneukt, doe ze hallo van mij! Hahaha! (geniale film) :) (sorry bye bye gone in the Meth head) lol
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psychedelibee zei:
Van alles, probeer altijd een beetje af te wisselen of soms te combineren.

Mijn blijvertjes zijn in ieder geval XTC, 6-APB, speed, ketamine en 2C-B.
Klik om te vergroten...

Wat is 6 APB en hoe word het gebruikt en wat voor effect krijg je er van?

Speed wil ik wel is proberen, maar je krijgt niet echt een euforie hè? Eerder een beetje dronken gevoel is mij verteld, klopt dat?
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bas zei:
XTC als er 2 maanden pauze is geweest, anders volop aan de speed. Aankomende zomer ga ik 4FA proberen omdat ik eigenlijk het vage gevoel na de XTC niet echt leuk vind. Dan ben ik vrijwel gelijk klaar mee en snuif ik wat speed om ervan af te komen. Het vage gevoel gaat bij mij gepaard met zitten en wachten tot het feest voorbij is. Als ik op de dansvloer sta bij Rawstyle en Hardcore festivals met dat vage gevoel, sta ik zo wat stil en kan ik niet loskomen.
Klik om te vergroten...

Hey Bas,

Leuk, een Radical Redemption fan volgens mij als pf?!
Heerlijk he zulke feestjes.

Kan jij mij vertellen wat voor feeling je kan krijgen met 4FA?
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Johnny Snow zei:
Op een party vroeger toch zeker, semi-lethal combo's lol :) Coke is daily routine, dan overschakelen op MDMA, om daar uiteindelijk mee te gaan Candyflippen met LSD, en dat weekend komen er dan nog wel bumps Coke en ook Keta doorheen/bovenop, sowieso, en als je helemaal scheel begint te zien een lijntje afschuwelijke amp's, maar ja, je moet nu eenmaal recht blijven.

Andere combo's, of aanvullend, toch zeker wel GHB en een stim, liefst Coke uiteraard... Speed is zo veel te helder en overstemt ook eender welke andere drug je wil mixen... Goed om niet langs de kant van de dansvloer te liggen op zekere momenten, maar verder...

Naar 't schijnt dat Methamphetamine tabletten, een zwakkere vorm van Crystal Meth (ik ken het enkel in theorie) voor velen en in de gay-scene nu vooral, zeker in Amsterdam dat weet ik in praktijk, wel heel goed lijkt te werken, maar mij lijkt dat te speedy, ik de tabletten zelf nooit nemen in ieder geval.

En eens thuis, of bij iemand thuis na een weekendje toch nog niet willen opgeven en verder de boel begaaien, wat Heroine erbij, heerlijk! :)

Alcohol hoort er voor mij niet bij, een joint misschien eens een paar trekjes in zeldzame gevallen, maar ik vind Cannabis of Hasj niet goed samenvallen met stims en ook niet met Heroine of andere Opi's (of dat nu Opioids of Opiates zijn...) - wie van jullie wel? - combo van een van deze beiden? Stims + THC of Hero + THC? Iemand? Vast wel...

Onlangs nog New Kids Turbo gezien, dus bij deze: houdoe, kut! Hahaha! Om te lachen eh! :)

(Under the influence of CM, no boundaries, sorry, maar ach ja, zo ver gaat dit er niet over, wel?) :) Ja, had een maandje vrijaf genomen, maar de cravings blijven nu eenmaal, ik denk niet dat ik het nog volledig uit mijn dieet ga schrappen. Dit slechts terzijde.

Oh ja Rikkert, ik heb ook je moeder in d'r reet geneukt, doe ze hallo van mij! Hahaha! (geniale film) :) (sorry bye bye gone in the Meth head) lol
Klik om te vergroten...

Hahaha, ik ga stuk!

Nu jij redelijk veel ervaring hebt om het te mixen (candyflippen heet dat zo?)

Vraag ik me af of het ernstig is als ik bij Defqon1 weekend verschillende drugs te gebruiken.

Vrijdag speed bijvoorbeeld en zaterdag en zondag xtc. Is het trouwens erg om dat erna te doen? Dus snel achter elkaar, en wat kan snel achter elkasr.?
J
Johnny SnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mima zei:
Hahaha, ik ga stuk!

Nu jij redelijk veel ervaring hebt om het te mixen (candyflippen heet dat zo?)

Vraag ik me af of het ernstig is als ik bij Defqon1 weekend verschillende drugs te gebruiken.

Vrijdag speed bijvoorbeeld en zaterdag en zondag xtc. Is het trouwens erg om dat erna te doen? Dus snel achter elkaar, en wat kan snel achter elkasr.?
Klik om te vergroten...

MDMA en Amfetamine samen vergroten de hersenschade, en geven meer kans op orgaanfalen, uitdroging en andere nare bijwerkingen...
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mima zei:
Hey Bas,

Leuk, een Radical Redemption fan volgens mij als pf?!
Heerlijk he zulke feestjes.

Kan jij mij vertellen wat voor feeling je kan krijgen met 4FA?
Klik om te vergroten...
Zeker weten een Radical fan :heartsuit:

4FA heb ik nog niet weten te regelen gezien dat nog al moeilijk is in mijn regio. Al zijn zwaardere drugs gewoon bij de buurman te regelen. :tongueout:

Aankomende zomer ga ik het testen en er volgt dan snel een trip report. (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."