#1
@Peppi en Coki
Super wat een info!
Heb jij ervaring met een drugsschema, althans, zo noem ik het. Ik ga naar Defqon1 weekend en wil drugs gaan gebruiken, alcohol mee geteld (vrijdag, zaterdag en zondag). Maar wat ik het beste gebruiken van begin tot eind van het festival? Mag vanalles zijn hoor... Hoor het graag! Ook de andere uiltjesogen mogen het mij vertellen, des te meer informatie, hoe beter!
Ik zou drugs gebruiken die op verschillende receptoren werken zodat je meer plezier hebt.
In ieder geval niet 3 keer XTC, combinatie XTC + PEP. Probeer afwisseling te doen zodat je je koppie niet verneukt. Ook om XTC leuk te houden, wat ik zeer heb misbruikt (ben er niet trots op) maakt het niet veel leuker.
Ik zelf ga bijvoorbeeld ook naar Defqon 1 weekend en ik doe het volgende;
Vrijdagavond; 2-cb + alcohol. Misschien wat keta voor na die tijd
Zaterdag; Pep + G (Ik raad je geen G aan, verreweg van, gaat om het idee wat ik zelf doe)
Zondag; XTC en voor de after Keta.
Mocht je wat meer ervaren zijn dan weet je zelf waarschijnlijk ook al wel wat je allemaal nog kan doen.
Dit is bijvoorbeeld als je nog niet zo ervaren bent met andere soorten.