Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat moet ik nu proberen!?

Wat moet ik nu proberen!?

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste bezoekers en gebruikers van dit forum, ik ben zelf een beetje op zoek naar een nieuwe drug die hopelijk echt wat voor mij is... ik wil eigenlijk een drug waaraan je niet kunt zien dat je het hebt gebruikt, bijvoorbeeld geen rode ogen of grote pupillen.

Ik heb al gebruikt; wiet, hasj, methylfenidaat, MDMA, lachgas en 2-CB in pilvorm en in poeder...

Ik ben zelf eigenlijk wel een fan geworden van de psychedelica na het hebben gebruikt van 2-CB, ik dacht er zelf ook al over na om dan nog een keer ketamine, truffels, psylocibine en LSD te gebruiken maar ik wil eigenlijk ook wel weten wat anders leuk is... weet iemand iets wat ik wel leuk zou vinden? Alvast bedankt!
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#2
LSD is echttttt fucking mindblowingly amazing. Het is echt veeeeel intenser dan 2cb, zelfs een hoge dosis 2cb.

En fuck methylfenidaat recreationeel, g. Is troep. Fix een seller met goeie pep, is het 10x meer waard.

Als je MDMA en Methylfenidaat goeie vind ga je pep sws echt lauw vinden.

Verder idk man het zijn er zo veel, kan je misschien een betere beschrijving geven van wat je precies zoekt in een drug?

(Natuurlijk kan je het beste ook geen drugs gebruiken, is wel het beste voor je gezondheid. Maar ja als je al op deze forum zit en deze vraag stelt dan ben je al te ver voor die redenering XD)
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#3
2-C SPACE zei:
Hallo beste bezoekers en gebruikers van dit forum, ik ben zelf een beetje op zoek naar een nieuwe drug die hopelijk echt wat voor mij is... ik wil eigenlijk een drug waaraan je niet kunt zien dat je het hebt gebruikt, bijvoorbeeld geen rode ogen of grote pupillen.

Ik heb al gebruikt; wiet, hasj, methylfenidaat, MDMA, lachgas en 2-CB in pilvorm en in poeder...

Ik ben zelf eigenlijk wel een fan geworden van de psychedelica na het hebben gebruikt van 2-CB, ik dacht er zelf ook al over na om dan nog een keer ketamine, truffels, psylocibine en LSD te gebruiken maar ik wil eigenlijk ook wel weten wat anders leuk is... weet iemand iets wat ik wel leuk zou vinden? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Zoek je een drug voor op een feestje of vooral voor thuis?
Coke is een drug waarbij je bijna niet kunt zien dat iemand gebruikt heeft. Mijn ervaring is dat hooguit mijn pupillen wat kleiner worden en mijn blik wat scherper. Persoonlijk vind ik coke niet echt een party drug.

Voor op feestjes vind ik speed erg lekker:hearteyes:is wat minder intens dan mdma/xtc maar geeft wel een heerlijke euforie, werkt langer en geeft meer energie.
Mijn ervaring met speed is dat als je heel weinig gebruikt is het niet echt aan je te zien maar als je meer neemt ga je wel echt strak staan. Wijdere ogen en grotere pupillen kunnen voorkomen maar niet echt van die grote xtc pupillen. Ook verschilt dit wel een beetje van persoon tot persoon, sommige mensen behouden normale ogen met speed en andere krijgen wel weer grote ogen.
Houd er wel rekening mee dat coke en speed veel verslavender zijn dan de drugs die je tot nu toe gebruikt hebt.

Ik heb zelf nog nooit ketamine of LSD gebruikt dus daar kan ik je niets over vertellen maar mijn ervaring met truffels is dat ik net zulke grote pupillen kreeg als met xtc en aangezien paddos ongeveer dezelfde stoffen bevatten als truffels denk ik dat je daarmee ook grote pupillen zult krijgen. Maar daar zullen de psychedelica kenners hier op het forum je vast meer over kunnen vertellen:blush:
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#4
SneeuwSnuiver zei:
Zoek je een drug voor op een feestje of vooral voor thuis?
Coke is een drug waarbij je bijna niet kunt zien dat iemand gebruikt heeft. Mijn ervaring is dat hooguit mijn pupillen wat kleiner worden en mijn blik wat scherper. Persoonlijk vind ik coke niet echt een party drug.

Voor op feestjes vind ik speed erg lekker:hearteyes:is wat minder intens dan mdma/xtc maar geeft wel een heerlijke euforie, werkt langer en geeft meer energie.
Mijn ervaring met speed is dat als je heel weinig gebruikt is het niet echt aan je te zien maar als je meer neemt ga je wel echt strak staan. Wijdere ogen en grotere pupillen kunnen voorkomen maar niet echt van die grote xtc pupillen. Ook verschilt dit wel een beetje van persoon tot persoon, sommige mensen behouden normale ogen met speed en andere krijgen wel weer grote ogen.
Houd er wel rekening mee dat coke en speed veel verslavender zijn dan de drugs die je tot nu toe gebruikt hebt.

Ik heb zelf nog nooit ketamine of LSD gebruikt dus daar kan ik je niets over vertellen maar mijn ervaring met truffels is dat ik net zulke grote pupillen kreeg als met xtc en aangezien paddos ongeveer dezelfde stoffen bevatten als truffels denk ik dat je daarmee ook grote pupillen zult krijgen. Maar daar zullen de psychedelica kenners hier op het forum je vast meer over kunnen vertellen:blush:
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie, ik vind het wel fijn om in mijn eentje wat te proberen thuis, soms ook met wat vrienden thuis en af en toe een feestje in het weekend maar niet vaak... ik had al een beetje gekeken bij DrugsLab op Youtube wat paddo's nou met je doet en dat lijkt me wel mooi om samen met een paar vrienden thuis te doen, coke weet ik nog niet veel over en ik weet ook nog niet echt of ik verslavingsgevoelig ben dus daar blijf ik nog maar even van af.
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#5
$crim zei:
LSD is echttttt fucking mindblowingly amazing. Het is echt veeeeel intenser dan 2cb, zelfs een hoge dosis 2cb.

En fuck methylfenidaat recreationeel, g. Is troep. Fix een seller met goeie pep, is het 10x meer waard.

Als je MDMA en Methylfenidaat goeie vind ga je pep sws echt lauw vinden.

Verder idk man het zijn er zo veel, kan je misschien een betere beschrijving geven van wat je precies zoekt in een drug?

(Natuurlijk kan je het beste ook geen drugs gebruiken, is wel het beste voor je gezondheid. Maar ja als je al op deze forum zit en deze vraag stelt dan ben je al te ver voor die redenering XD)
Klik om te vergroten...

Ik vind een drug om lekker met vrienden op de bank te doen wel fijn, soms een feestje maar dan ga ik denk toch voor de XTC en bij LSD krijg je toch alleen wat vellere kleuren of is dat niet zo?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
SneeuwSnuiver zei:
Coke is een drug waarbij je bijna niet kunt zien dat iemand gebruikt heeft.
Klik om te vergroten...

Ik sta anders altijd vollledig strak van (goeie) cocaïne. :lolol:

2-C SPACE zei:
LSD krijg je toch alleen wat vellere kleuren of is dat niet
Klik om te vergroten...

Het gehele effect van LSD is sterker dan 2-CB. Dus ook de kleuren zijn feller, maar je psyche is volledig beinvloed, je kunt kleuren gaan ruiken en voelen etc. Daarnaast ook gewoon hallicuneren, horen zien voelen van dingen die er niet zijn. Een soort psychose maar dan prettig haha.
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
je kunt kleuren gaan ruiken en voelen etc.
Klik om te vergroten...
Oeh interessant, dan maar een keertje proberen denk ik. Ik ga waarschijnlijk sowieso nog truffels doen met wat vrienden en dan ook nog LSD natuurlijk :mrgreen:, heb liever een psychedelische drug dan een stimulerende drug...
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn tuffels een beetje hetzelfde als paddo's eigenlijk want truffels zijn even wat makkelijker te krijgen, die kan je gewoon halen bij een smartshop...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
2-C SPACE zei:
Zijn tuffels een beetje hetzelfde als paddo's eigenlijk want truffels zijn even wat makkelijker te krijgen, die kan je gewoon halen bij een smartshop...
Klik om te vergroten...

Nog sterker, ze hebben beide precies dezelfde werkzame stof, namelijk psylocibine. Het effect is dus zo goed als hetzelfde, hoewel er een klein verschil van beleving kan zijn tussen de verschillende soorten paddo's en truffels.

Vroeger verkochten ze dus ook paddo's bij de smartshop, maar na een paar incidenten met slechte afloop van veelal buitenlandse toeristen hebben ze paddo's verboden en op de opiumlijst gezet.
Ik heb geen enkel idee waarom truffels de dans zijn ontsprongen, waarschijnlijk wisten de beleidsbepalers niet het bestaan daarvan of zo.
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
hoewel er een klein verschil van beleving kan zijn tussen de verschillende soorten paddo's en truffels.
Klik om te vergroten...

Over wat voor veschillen heb je het dan, verschillen als in hoe sterk je de effecten hebt of dat je bij bepaalde soorten weer andere effecten krijgt dan weer een andere soort?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Naar wat ik begrepen heb, heeft de wet "bovengrondse paddestoelen met hallucinogene" werking (niet de exacte wettekst maar de strekking) verboden. Truffels zijn ondergronds en vallen daarmee niet onder deze wetgeving. Althans dat is hoe het mij ooit uitgelegd is... De werkzame stof is identiek en ik kon geen verschil merken tussen beide.

Meer on-topic. Als je het psychedelische effect van 2-CB leuk vond dan lijkt het me logische om voorzichtig aan te experimenteren met LSD en/of psilocybine (truffels). Hou er wel rekening mee dat deze middelen heftigere trips kunnen veroorzaken dan 2-CB. Als ik jou was zou ik met een bescheiden dosis beginnen (7-12 gram truffels of 50-100 mircrogram LSD). Laat maar weten als je nog vragen hebt.
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Als je het psychedelische effect van 2-CB leuk vond dan lijkt het me logische om voorzichtig aan te experimenteren met LSD en/of psilocybine (truffels).
Klik om te vergroten...

Ik ga aan een paar vrienden vragen of ze een keertje psilocybine met mij zou willen proberen en als ze dat niet zien zitten dan maar lekker rustig in mijn eentje :grin:, verder weet ik niet echt iemand waar ik mijn LSD vandaan zou kunnen halen dus dacht ik dat ALD-52 een goede optie zou zijn.

Eik zei:
Naar wat ik begrepen heb, heeft de wet "bovengrondse paddestoelen met hallucinogene" werking (niet de exacte wettekst maar de strekking) verboden. Truffels zijn ondergronds en vallen daarmee niet onder deze wetgeving. Althans dat is hoe het mij ooit uitgelegd is...
Klik om te vergroten...

Volgensmij heb ik ook ooit zoiets gehoord dus dat zou best wel zo kunnen zijn...
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#13
2-C SPACE zei:
Ik vind een drug om lekker met vrienden op de bank te doen wel fijn, soms een feestje maar dan ga ik denk toch voor de XTC en bij LSD krijg je toch alleen wat vellere kleuren of is dat niet zo?
Klik om te vergroten...
Sorry man, ik kan gewoon echt niet uitleggen hoe LSD precies is. Heb in mijn leven >70 tabs gedropt maar het is voor ieder persoon anders en gewoon zo raar en uniek.

Lsd is wel zeker een drug om rustig bij een mattie thuis die je vertrouwd op de bank te doen though
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
2-C SPACE zei:
Ik vind een drug om lekker met vrienden op de bank te doen wel fijn, soms een feestje maar dan ga ik denk toch voor de XTC en bij LSD krijg je toch alleen wat vellere kleuren of is dat niet zo?
Klik om te vergroten...

Eh nee. LSD is wel wat meer dan alleen maar wat fellere kleuren. Lees je even goed in (hier op het forum en ook op het overige internet is veel te lezen), want als je met deze verwachting aan een LSD-trip zou je wel eens overvallen kunnen worden door de effecten. Het is veel intenser en mentaler dan 2C-B. Ook wel veel fantastischer trouwens. :)
2
2-C SPACELid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Eh nee. LSD is wel wat meer dan alleen maar wat fellere kleuren. Lees je even goed in (hier op het forum en ook op het overige internet is veel te lezen), want als je met deze verwachting aan een LSD-trip zou je wel eens overvallen kunnen worden door de effecten. Het is veel intenser en mentaler dan 2C-B. Ook wel veel fantastischer trouwens. :)
Klik om te vergroten...

Ik ga binnenkort samen met een vriend van me ALD-52 proberen en we hebben ook al plannen gemaakt om psilocybine te proberen, hoop dat het me bevalt die ALD-52...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
2-C SPACE zei:
Ik ga binnenkort samen met een vriend van me ALD-52 proberen en we hebben ook al plannen gemaakt om psilocybine te proberen, hoop dat het me bevalt die ALD-52...
Klik om te vergroten...

Nice! ALD-52 is bijna niet te onderscheiden van LSD (al zijn er wel mensen die verschillen merken, maar scheelt niet veel). Psilo is ook heel tof. Interessant ook om de verschillen tussen die twee stofjes te ontdekken, LSD/ALD en psilo zijn namelijk wél weer heel anders van aard al zitten ze duidelijk in dezelfde hoek. Veel plezier!
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze olifant zei:
Eh nee. LSD is wel wat meer dan alleen maar wat fellere kleuren. Lees je even goed in (hier op het forum en ook op het overige internet is veel te lezen), want als je met deze verwachting aan een LSD-trip zou je wel eens overvallen kunnen worden door de effecten. Het is veel intenser en mentaler dan 2C-B. Ook wel veel fantastischer trouwens. :)
Klik om te vergroten...
Ik noemde 2CB een tijdje wel kinder-LSD. Totdat ik een keer 60mg nam. Was wel heftige shit
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
$crim zei:
Ik noemde 2CB een tijdje wel kinder-LSD. Totdat ik een keer 60mg nam. Was wel heftige shit
Klik om te vergroten...

Op welke manier dan? Ik ben wel nog van plan om een keer eenmalig zo'n hogere dosis te proberen, maar het trekt me niet enorm omdat ik nogal vrees voor de bodyload t.o.v. van wat het inhoudelijk toe gaat voegen. Het verschil tussen 20 mg en 30 mg 2C-B vind ik tot nu toe namelijk dermate klein dat ik het het niet waard vind om een extra pil te 'verspillen'. Het maakt me vooral vager, maar de trip krijgt niet ineens meer diepgang. Ik betwijfel of dat erin zit bij 2C-B, maar goed, over een dosis als 60 mg kan ik dus niet echt iets zeggen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Brrr, die bodyload van 2c-b is niet prettig nee, moet er niet aan denken dat dat nog erger word bij hogere dosissen.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Op welke manier dan? Ik ben wel nog van plan om een keer eenmalig zo'n hogere dosis te proberen, maar het trekt me niet enorm omdat ik nogal vrees voor de bodyload t.o.v. van wat het inhoudelijk toe gaat voegen. Het verschil tussen 20 mg en 30 mg 2C-B vind ik tot nu toe namelijk dermate klein dat ik het het niet waard vind om een extra pil te 'verspillen'. Het maakt me vooral vager, maar de trip krijgt niet ineens meer diepgang. Ik betwijfel of dat erin zit bij 2C-B, maar goed, over een dosis als 60 mg kan ik dus niet echt iets zeggen.
Klik om te vergroten...
Het wordt een stuk meer als LSD, de hallucinaties zijn een stuk meer overwhelming, om het zo te zeggen. Bij lage dosissen 2CB is de trip heel mellow, bij hogere doseringen loopt het uit de hand zoals bij LSD. Op een leuke manier natuurlijk! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."