Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHelp! Kan niet slapen na koningsdag festival!

Help! Kan niet slapen na koningsdag festival!

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, als je zo veel drugs neemt en ook nog zo veel soorten door elkaar dan vraag je er natuurlijk om. 6 soorten drugs in 24+ uur. Behalve dat je een vreselijk dip kunt verwachten de aankomende week heb je je lichaam ook behoorlijk belast. MDMA + speed is extra belastend voor je hart en bloedvaten. En dan 4fa met xtc combineren is dubbel slecht voor je hersenpannetje.
Je zult het idd echt uit moeten zitten. Kan wel een week, of 2 en soms 3 duren.
Wat je KAN helpen sneller uit de dip te zijn is heel gezond eten, goed slapen (zonder drugshulpjes), regelmatig sporten en de drugs (vooral de mdma en 4fa) de komende maanden laten liggen. Zeker na de 4fa en mdma heeft je hersenpannetje minimaal 3 maanden nodig om te herstellen van deze klap.
Ik hoop dat het je waard was het feestje :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
guidovbrakel zei:
En nu weer wat GHB nemen, ga ik daarvan kunnen slapen?
Klik om te vergroten...

Doe maar niet, je lijf moet echt ff zonder drugs herstellen. Uitzitten!
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Tja, als je zo veel drugs neemt en ook nog zo veel soorten door elkaar dan vraag je er natuurlijk om. 6 soorten drugs in 24+ uur. Behalve dat je een vreselijk dip kunt verwachten de aankomende week heb je je lichaam ook behoorlijk belast. MDMA + speed is extra belastend voor je hart en bloedvaten. En dan 4fa met xtc combineren is dubbel slecht voor je hersenpannetje.
Je zult het idd echt uit moeten zitten. Kan wel een week, of 2 en soms 3 duren.
Wat je KAN helpen sneller uit de dip te zijn is heel gezond eten, goed slapen (zonder drugshulpjes), regelmatig sporten en de drugs (vooral de mdma en 4fa) de komende maanden laten liggen. Zeker na de 4fa en mdma heeft je hersenpannetje minimaal 3 maanden nodig om te herstellen van deze klap.
Ik hoop dat het je waard was het feestje :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks. Gezond eten en sporten doe ik al standaard. Gebruik ook 5HTP om mijn serotonine beter te laten herstellen, maar dit is het bekende verhaaltje wat ik al lang ken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
guidovbrakel zei:
Thanks. Gezond eten en sporten doe ik al standaard. Gebruik ook 5HTP om mijn serotonine beter te laten herstellen, maar dit is het bekende verhaaltje wat ik al lang ken.
Klik om te vergroten...

Goed zo. Houd wel rekening met dat 5htp ook niet heel onschuldig is bij hogere dosering. Niet langer als een weekje slikken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je door een cocktail aan drugs niet kunt slapen (of ergens anders last van hebt) dan is het over het algemeen een bijzonder slecht idee om daar nog meer drugs aan toe te voegen. Het is al hélemaal een slecht idee als je geen idee hebt wat deze middelen nou precies in je lichaam doen. De gedachte 'van GHB word ik moe, dus dat werkt de rest tegen' is bijna altijd niet volledig genoeg. In dit geval zou flink extra risico opleveren omdat je aan de MDMA, 4-FA én amfetamine zal (alle 3 stimulanten), en omdat GHB naar zijn GABA-werking ook nog effect heeft op de zogeheten GHB-receptor en hiermee een extra risico op epileptische aanvallen meeneemt.(naast het feit dat dit je gewoon nog langer wakker zou houden).

Ga gewoon goed eten, even liggen en accepteer dat je neit slaapt. De wereld is niet voorbij als je even niet kunt slapen, helemaal niet als je je ook nog een niet vermoeid voelt.
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben met koningsdag bij Supersized Kingsday geweest van (28 april - 12:00 uur in de middag tot 23:00 uur in de avond). Van 23:00 tot tot 00:00 (29 april) uur heb ik niet geslapen, en deze dag ook niet.
Ik heb daar het volgende gebruikt
1 - 4F van 150 mg
Paar sleutelpuntjes speed (3 ofzo)
1 speed bommetje (350MG speed)
Halve XTC, want mijn X is 230MG
5ml GHB

Ik heb gisteren toen ik thuiskwam al een oxazepam en diazepam op van iemand, maar die hebben helemaal niks gedaan.

Ik kan nu nog steeds niet slapen en heb al 2 melationine van 5MG op en een magnesium pil van XXL. Iemand nog tips want ik heb nu ook nog geel slaperig gevoel.

Hopelijk is er rond dit tijdstip nog iemand online :confused:mile:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha uitzitten
Zijn andere manieren hoe ik het zou doen
Maar om de lieve vrede te bewaren
Raad ik je aan het uit te zitten
Eten vitamines en aardig wat water kan een beetje helpen

En denk ff na?
Hoeveelheid per drugs en dan die combi?
Melatonine gaat dan echt niet meer helpen
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok, bedankt. Bij een persoon met een lengte van 2 meter en 90kg, hoe lang moet ik dan ongeveer uitzitten nodig denk je?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet druk maken eet en drink wat
En kijk relax tv
En doe je horloge af en klokken weg
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#10
En nu weer wat GHB nemen, ga ik daarvan kunnen slapen?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga ik geen advies over geven
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een belachelijke hoeveelheden. Iets met blaren. En zitten. :wink:
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dunnetjess33 zei:
Goed zo. Houd wel rekening met dat 5htp ook niet heel onschuldig is bij hogere dosering. Niet langer als een weekje slikken.
Klik om te vergroten...
Ja weet ik dankjewel
g
guidovbrakelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pfff kan weer niet slapen vannacht, dit was een harde les, echt nooit meer. Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook helemaal weg, heb wel wat zachte broodjes op en slootjes op maar dat is ook echt het enige wat ik wegkrijg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
guidovbrakel zei:
Pfff kan weer niet slapen vannacht, dit was een harde les, echt nooit meer. Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook helemaal weg, heb wel wat zachte broodjes op en slootjes op maar dat is ook echt het enige wat ik wegkrijg
Klik om te vergroten...

Hou vol! Het komt goed als je volhoud en niet weer naar drugs grijpt. Helaas hoort het er vaak bij.
T
The GuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je niet kunt slapen dan zit je nog in de trip, Je geest niet maar je lichaam wel, de MDMA is dan nog aan het werken op je hartslag en maakt het dan dus moeilijker om te slapen.
Slapen na XTC is ook lastig, heb het zelf ook.
Het beste is om wat cola te drinken, suiker haalt de MDMA een beetje weg en het zorgt er voor dat je sneller kunt gaan slapen. Ik ga soms zelfs de volgende dag nog door met de dag zonder te hebben geslapen, dan ben je de avond er na echt zo lekker moe dat je echt wel kunt slapen. 5-HTP helpt om door de 2de dag heen te komen en het helpt ook tegen hersenschade.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."