Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs&fractals

Drugs&fractals

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Misskatrien21Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensenmensenkinderen,

Ik wordt toch gek van die fractals. Wat ik ook gebruik, altijd maar die fractals. Net of het universum me een bericht wil sturen. Overal patronen, licht signalen, ogen open, ogen dicht, ik ervaar ze nu overal. Altijd 'spraken' ze wel tegen me, maar sinds een onbestemde zegel, hele rits moeilijke combinatie cijfers en letters (domdomdom) onder mn tong geplakt, ongeveer 1.5 week geleden.

Nu nog steeds overal fractals, in de grassprieten die vechten om zonnestralen, bomen, planten, levenloze dingen, druiven spreken me aan als ik ze op wil eten, of ik aub hun fractal energie niet kapot wil bijten, alle kranen opgezet om het water te laten stromen en de fractals vrij te laten. Iemand deze ervaring nog?! Wanneer houdt het op gelukkig kan ik het nu relativeren, laat ik geen kranen meer lopen en durf ik weer te eten.. maar jeetje alles 'leeft' nogsteeds.. hoe komen we hier vanaf?!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt meer op- een psychose die getriggerd is door drugsgebruik.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat bedoel je met een onbestemde zegel? En een hele rits moeilijke combinatie cijfers en letters?

Ik kan me goed voorstellen als je een heftige trip heb meegemaakt en je hebt de mogelijkheid om fractals te zien, je er echt mega diep op gaan gaan. Hoe diep je zelf wil.

En dat je dat 1.5 week later nog ziet, is voor mij dan de enige verklaring:
dat je er zo diep op bent gegaan dat je hoofd er na 1.5 week nog steeds mee bezig is om die fractals te ontcijferen. Waarschijnlijk heeft het zon impact op je gehad dat je er nog steeds mee bezig bent.

Ik denk dat je het gewoon tijd moet geven wil je hier van afkomen.
Ga geen trips plannen (gewoon geen stofjes nemen) die het alleen maar heftiger kunnen maken
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
psychedelicoo zei:
En een hele rits moeilijke combinatie cijfers en letters?
Klik om te vergroten...

Ik vermoed een van de leden uit de NBOMe-familie. Riskant spul en als ik het zo lees heeft het zijn werk goed gedaan.
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAap zei:
Ik vermoed een van de leden uit de NBOMe-familie. Riskant spul en als ik het zo lees heeft het zijn werk goed gedaan.
Klik om te vergroten...

Ooh op die manier zou het goed kunnen,
Levendige hallucinaties is geen pretje.
In dit geval de fractals dan.

Ik zou in ieder geval een goede pauze inlassen van middelen en psychedelica liever niet meer te nemen, omdat er waarschijnlijk een psychose getriggerd kan zijn @Misskatrien21

En als het slechter gaat of aan blijft houden, hulp gaan zoeken.

Er zal vast een medicatie voor zijn om je hoofd een beetje rust te geven
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt inderdaad op een soort psychose. Ervaar je ook andere klachten dan hallicunaties?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt wellicht als symptomen van Hallucinogenic Perceptance Persistence Disorder. Probeer eens om alle psycho-actieve middelen te vermijden (inclusief alcohol, cafeïne en nicotine).

Als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een afspraak maken bij het landelijk medisch spreekuur partydrugs, die zijn als het goed is bekend met dit soort klachten.
https://www.brijder.nl/hoe-wij-helpen/preventie/partydrugs-spreekuur

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."