Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums18 uur raven

18 uur raven

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SyndalaLid
01-01-2024, 00:00
#1
jooo mede-ravers,

Ik zat er aan te denken om naar 18 hrs festival te gaan, maar ik heb ik echt geen idee hoe dat chill vol te houden zonder koekie waus te eindigen in een hoekje. normaal pak ik ong 400 mg aan mdma in pillen op een festival van 6-8 uur. Is er een chille combi/manier om een festival laten we zeggen ongeveer15 uur vol te houden? zat zelf een beetje te denken aan dingen als keta/2cb/pep + mdma (niet allemaal tegelijk natuurlijk)

groetjes,
Syndala
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou voor pep gaan. 400mg mdma is overigens erg veel. Als je op die manier blijft gebruiken fuckt het je serotoninesysteem op en verliest de drug zijn magie (lees: de euforie en de verliefde gevoelens verdwijnen in zoverre dat de drug op een gegeven moment alleen maar tegen zal vallen en het niet meer waard is om te gebruiken).
S
SyndalaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik maar max 1 keer in de 2 maanden 300-400mg in de loop van de avond, maar ik vraag me vooral af hoe slecht pep - mdma voor je is samen. Ik heb altijd gedacht dat het echt heel slecht namelijk en toch zie ik het best veel mensen doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hiervoor hebben ze pep uitgevonden. :tongueout:

Want als je continue 250mg XTC in je mik wil hebben in 18 uur vreet je zo 15 a 20 pillen achter elkaar en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.

Combineren is ook niet zo gezond nee.
S
SyndalaLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Hiervoor hebben ze pep uitgevonden. :tongueout:

Want als je continue 250mg XTC in je mik wil hebben in 18 uur vreet je zo 15 a 20 pillen achter elkaar en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.

Combineren is ook niet zo gezond nee.
Klik om te vergroten...

Ja snap ik, daarom wil ik ook niet alleen op xtc gaan. 2 pillen is wel echt mijn max, is het slim om 1,5 pil te pakken en dan als het uitgewerkt is te eindigen met wat pep? Dan houd ik het eerste deel wel vol zonder drugs.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon over de 18 uur verspreid nakkies pep nemen. Je kan voor dat je op het feest komt 2 nakken pep nemen, maar dan krijg je de kans dat je strak staat in de rij, en je eruit word gehaald bij het fouileren. Dus beter 2 nakken nemen op het feest in het wc, en dan verspreid over het feest gewoon nakjes nemen, zo doe ik het.

Je kan ook eerst mdma ( geen 400mg ) nemen, en als het uitwerkt, beetje pep. ( geen goeie combi..)
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe zelf altijd eerste een aantal uurtjes beetje keta nakken. Elk half uur tot één uur een puntje. Mijn gewenste effect is dan dat je lekker dromerig bent en beetje vaag maar verder nog wel gewoon bij bent. Vindt het altijd wel relax om zo het feestje te verkennen zegmaar:lolol:. Hierna zou je dan aan de pep kunnen gaan om de resterende uren door te feesten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."