Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Hiervoor hebben ze pep uitgevonden. Want als je continue 250mg XTC in je mik wil hebben in 18 uur vreet je zo 15 a 20 pillen achter elkaar en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling. Combineren is ook niet zo gezond nee. Klik om te vergroten... Ja snap ik, daarom wil ik ook niet alleen op xtc gaan. 2 pillen is wel echt mijn max, is het slim om 1,5 pil te pakken en dan als het uitgewerkt is te eindigen met wat pep? Dan houd ik het eerste deel wel vol zonder drugs."
"jooo mede-ravers, Ik zat er aan te denken om naar 18 hrs festival te gaan, maar ik heb ik echt geen idee hoe dat chill vol te houden zonder koekie waus te eindigen in een hoekje. normaal pak ik ong 400 mg aan mdma in pillen op een festival van 6-8 uur. Is er een chille combi/manier om een festival laten we zeggen ongeveer15 uur vol te houden? zat zelf een beetje te denken aan dingen als keta/2cb/pep + mdma (niet allemaal tegelijk natuurlijk) groetjes, Syndala"
"Ik gebruik maar max 1 keer in de 2 maanden 300-400mg in de loop van de avond, maar ik vraag me vooral af hoe slecht pep - mdma voor je is samen. Ik heb altijd gedacht dat het echt heel slecht namelijk en toch zie ik het best veel mensen doen."