#1
Hallo iedereen!
Ik ben Dennis en ben 21 jaar.
Ik gebruik nu ongeveer 3 jaar methadon.
Graag wil ik er van af komen, maar voor nu is dat niet mogelijk.
Binnenkort heb ik een feestje en wou ik weer eens na 3 en halfjaar weer eens een xtc pilletje slikken op een leuk feest.
Een paar vrienden doen dit ook, en wil dit ook graag doen omdat het lang geleden is en het gewoon een ontzettend leuk gevoel
is op een feestje. Maar doordat ik aan de methadon zit, zet ik mijn vraagtekens hierbij of het wel kan en of het niet gevaarlijk is of dat ik neerval ofzo. Daar ben ik namelijk gewoon bang voor dat het misschien fout zou gaan. Ik gebruik dagelijks 55mg. Een goede vriend van me die al meer dan 35 jaar aan de methadon zit zegt dat dit niet kwaad kan, omdat hij soms coke, speed, xtc enz gebruikt en dat het gewoon goed gaat zonder enige problemen. Maar alsnog ben ik er voorzichtig mee en wil ik graag van meerdere mensen horen of deze combi gevaarlijk is of dat je je niet goed gaat voelen. Ik hoop heel erg dat ik het gewoon kan nemen.
Graag alleen serieuze reacties!
Alvast bedankt allemaal![:)]()
Groetjes,
Dennis.
Ik ben Dennis en ben 21 jaar.
Ik gebruik nu ongeveer 3 jaar methadon.
Graag wil ik er van af komen, maar voor nu is dat niet mogelijk.
Binnenkort heb ik een feestje en wou ik weer eens na 3 en halfjaar weer eens een xtc pilletje slikken op een leuk feest.
Een paar vrienden doen dit ook, en wil dit ook graag doen omdat het lang geleden is en het gewoon een ontzettend leuk gevoel
is op een feestje. Maar doordat ik aan de methadon zit, zet ik mijn vraagtekens hierbij of het wel kan en of het niet gevaarlijk is of dat ik neerval ofzo. Daar ben ik namelijk gewoon bang voor dat het misschien fout zou gaan. Ik gebruik dagelijks 55mg. Een goede vriend van me die al meer dan 35 jaar aan de methadon zit zegt dat dit niet kwaad kan, omdat hij soms coke, speed, xtc enz gebruikt en dat het gewoon goed gaat zonder enige problemen. Maar alsnog ben ik er voorzichtig mee en wil ik graag van meerdere mensen horen of deze combi gevaarlijk is of dat je je niet goed gaat voelen. Ik hoop heel erg dat ik het gewoon kan nemen.
Graag alleen serieuze reacties!
Alvast bedankt allemaal
Groetjes,
Dennis.