#1
Hey iedereen,
Heeft iemand van jullie ervaring met lorazepam of temesta in combinatie met wiet?
Ik heb zelf al een paar keer benzos met wiet gecombineerd en steeds wel fijne effecten gehad ,
Maar ik wou toch eens checken voor de dosering. Ik heb een pil van 1mg lorazepam liggen die ik wil nemen, de andere keren heb ik telkens 1 of 2 mg xanax genomen, is het effect vergelijkbaar of anders?
Alvast bedankt!
Heeft iemand van jullie ervaring met lorazepam of temesta in combinatie met wiet?
Ik heb zelf al een paar keer benzos met wiet gecombineerd en steeds wel fijne effecten gehad ,
Maar ik wou toch eens checken voor de dosering. Ik heb een pil van 1mg lorazepam liggen die ik wil nemen, de andere keren heb ik telkens 1 of 2 mg xanax genomen, is het effect vergelijkbaar of anders?
Alvast bedankt!
