Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam combineren met Wiet

Lorazepam combineren met Wiet

7 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LunarbeatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey iedereen,
Heeft iemand van jullie ervaring met lorazepam of temesta in combinatie met wiet?
Ik heb zelf al een paar keer benzos met wiet gecombineerd en steeds wel fijne effecten gehad ,
Maar ik wou toch eens checken voor de dosering. Ik heb een pil van 1mg lorazepam liggen die ik wil nemen, de andere keren heb ik telkens 1 of 2 mg xanax genomen, is het effect vergelijkbaar of anders?

Alvast bedankt!
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb die loraza met hasj en alcohol gedaan. Was erg relaxed maar ging snel knokkie ervan.
Heb best vaak black outs gehad door temesta. Zou met deze benzo extra oppassen met andere dope erbij combineren.
Vooral goed spul om op te pitten.
L
LunarbeatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Snowblind zei:
Heb die loraza met hasj en alcohol gedaan. Was erg relaxed maar ging snel knokkie ervan.
Heb best vaak black outs gehad door temesta. Zou met deze benzo extra oppassen met andere dope erbij combineren.
Vooral goed spul om op te pitten.
Klik om te vergroten...

Ben niet van plan om het met alcohol of iets anders dan wiet te combineren dus ik denk dat de kans op blackouts nog wel moet meevallen niet? Is 1mg temesta vergelijkbaar met 1mg xanax?
Heb zelf ook al gehoord dat ze goed zijn om te tukken.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#4
En om verwarde, lastige bejaarden lekker rustig te houden. :sunglasses:
Geloof niet dat xanax bij temesta in de schaduw kan komen. Voelde nooit veel bijzonders toen ik xanax nam. Kan aan mij liggen maar zelfs onder invloed van morfine en alcohol had het nauwelijks een leuke meerwaarde.
Vermoedelijk val je ook zonder wiet snel in slaap als je loraza de eerste keer slikt. Denk dat het lekkerder valt met een ander genre dope maar ga je niet op slechte ideeën brengen :smoke:
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lunarbeats zei:
Hey iedereen,
Heeft iemand van jullie ervaring met lorazepam of temesta in combinatie met wiet?
Ik heb zelf al een paar keer benzos met wiet gecombineerd en steeds wel fijne effecten gehad ,
Maar ik wou toch eens checken voor de dosering. Ik heb een pil van 1mg lorazepam liggen die ik wil nemen, de andere keren heb ik telkens 1 of 2 mg xanax genomen, is het effect vergelijkbaar of anders?

Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Lorazepam werkte wel prettig bij mij met wiet, maar de uitwerking vond ik vervelend. Ik had altijd het idee dat ik de dag na het gebruik in een dipje terecht kwam. (sombere stemming) Met xanax geen depri uitwerking, en minder chill als lorazepam. Maar die vervelende uitwerking is weg, en dat vind ik belangrijker. Mijn zus reageerde verkeerd op oxazepam en xanax, maar met 1 mg Lorazepam ging ze helemaal los. Dit is tot zover het enigste middeltje wat wel goed aansloeg bij me zus voor haar paniek en angstaanvallen. Helaas begon het met 1 mg en eindigde het bij 4 x 2.5 mg per dag. Nu is ze binnen de psychiatrie aan het afbouwen.

PS. Kunnen ze een benzo zoals Lorazepam niet zo maken dat het altijd even krachtig zou blijven werken zodat je er steeds maar 1 mg van nodig hebt? Dan zou mijn zus namelijk gered zijn van haar klachten, en nog een hoop meer mensen denk ik. Dat je het dan chronisch nodig hebt is ten tweede. Het blijft een onderdrukker, en geen geneesmiddel helaas. Maar verders prima spul! :grin:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Prima te doen. :wink:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jixx zei:
unnen ze een benzo zoals Lorazepam niet zo maken dat het altijd even krachtig zou blijven werken zodat je er steeds maar 1 mg van nodig hebt?
Klik om te vergroten...

Dat is helaas het grote nadeel van benzo's. Tolerantie en verslaving. Je hersenen wennen aan het verdovende effect van de benzo's. Zo heb je steeds meer nodig voor het effect.

Benzo's zijn ook niet eerste keus bij angst en paniekstoornissen. Een anti depressiva kan wel voor langere periode werken zonder dat er meer geslikt hoeft te worden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lorazepam heb ik nog nooit geprobeerd, maar wel veel andere benzo's. Vind het effect van benzo's altijd wel redelijk op elkaar lijken, evenals de combinatie met wiet. Zelf kan ik ook altijd wel genieten van benzo's in combinatie met wiet, extreem mellow.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."