Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen, Heeft iemand van jullie ervaring met lorazepam of temesta in combinatie met wiet? Ik heb zelf al een paar keer benzos met wiet gecombineerd en steeds wel fijne effecten gehad , Maar ik wou toch eens checken voor de dosering. Ik heb een pil van 1mg lorazepam liggen die ik wil nemen, de andere keren heb ik telkens 1 of 2 mg xanax genomen, is het effect vergelijkbaar of anders? Alvast bedankt!"
"Snowblind zei: Heb die loraza met hasj en alcohol gedaan. Was erg relaxed maar ging snel knokkie ervan. Heb best vaak black outs gehad door temesta. Zou met deze benzo extra oppassen met andere dope erbij combineren. Vooral goed spul om op te pitten. Klik om te vergroten... Ben niet van plan om het met alcohol of iets anders dan wiet te combineren dus ik denk dat de kans op blackouts nog wel moet meevallen niet? Is 1mg temesta vergelijkbaar met 1mg xanax? Heb zelf ook al gehoord dat ze goed zijn om te tukken."