Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWachttijd Azarius-bestelling

Wachttijd Azarius-bestelling

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
brean killerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is normaal meestal een kleine week . Als het naar belgie is . Ik koop altijd bij azarius en heb nog nooit problemen gehad . Je kan dit aanvinken voor met track & trace te werken kost iets meer .
A
Anonymus40000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik heb even een vraagje. Ik heb nu al 3x besteld bij Azarius en de 2 vorige keren heb ik mijn bestelling steeds binnen een normale tijd gekregen.(hoogstens 3 dagen na verzending) Daaruit concludeerde ik dat het toch een betrouwbare winkel was.

Nu ben ik echter al meer dan een week aan het wachten. Ik heb Gold Rush besteld op zaterdag 12 mei en het is verzonden op maandag 14 mei. Op de site staat dat het binnen de 2 dagen aankomt. Het vervelende is dat er ook geen track en trace opzit, dus ik heb geen idee waar mijn pak is.

Kan het te maken hebben met het feit dat ik in België woon? Hebben er nog mensen wel eens lange tijd op hun bestelling moeten wachten? Vind het wel vreemd, aangezien het geen vakantie is ofzo en het is vrij vervelend om elke dag de brievenbus te checken en niets te vinden.

Anyway, ik hoop dat er iemand raad weet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mail of bel Azarius. Zij kinnen je het wel vertellen.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anonymus40000 zei:
Kan het te maken hebben met het feit dat ik in België woon?
Klik om te vergroten...
Dat kan, voor mij duurde bezorging van Azarius pakketjes in België aanzienlijk langer dan in Nederland. Pakketjes in algemene zin idem.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een week moeten wachten op mn vaperizor, er ging iets niet goed. Gemaild, hadden ze er nog 1 extra verstuurd. 1 naar het servicedepot in den haag en de ander naar het adres van mn werk. Tijdens dit proces mailcontact gehad, en dit is verder goed opgepakt.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik hoop toch wel dat het probleem van de topicstarter inmiddels is opgelost, iets van 9 maanden later :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."