Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan iemand mij uitleggen hoe Dissociativen zoals ketamine voelen?

Kan iemand mij uitleggen hoe Dissociativen zoals ketamine voelen?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Golden grower.

Bestel online anders is was dxm.

Je kunt de daro retard caps en de teva siroop gewoon otc hallen.

Dan heeft uitleggen op zijn minst nut lol
G

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
GoldenGrow
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Omdat ik echt geen idee heb wat ik kan verwachten.
dit is wat ik al ervaring mee heb: Wiet, hasj, Truffels, 1p-lsd, 2cb.

is het met bovenstaande middelen misschien een beetje te vergelijken?

bij voorbaat dank
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind het niet echt te vergelijken met de drugs die jij noemt.

Het ligt ook helemaal aan de dosering, er zijn verschillende stadia, van subtiel tot k-hole en zelfs totale verdoving (out gaan)

Het handigst is om je te verwijzen naar dit topic, hoef ik het allemaal niet meer nog eens neer te schrijven hier:

https://drugsforum.nl/threads/ketamine-handboek.34496/
p
psycelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamine is niet te vergelijken met de drugs die je opnoemt toevallig afgelopen nacht nog ketamine gebruikt op een feestje, had alleen net iets te veel gepakt. Zat niet in een K-hole maar was wel enorm verward. En dat is eigenlijk de makkelijkste manier om het gevoel van ketamine te beschrijven; verdoofd en enorm verward. Daarom is een vertrouwde omgeving wel enigszins belangrijk.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Ik vind het niet echt te vergelijken met de drugs die jij noemt.

Het ligt ook helemaal aan de dosering, er zijn verschillende stadia, van subtiel tot k-hole en zelfs totale verdoving (out gaan)

Het handigst is om je te verwijzen naar dit topic, hoef ik het allemaal niet meer nog eens neer te schrijven hier:

https://drugsforum.nl/threads/ketamine-handboek.34496/
Klik om te vergroten...
Je kan het niet vergelijken, maar ik heb altijd het gevoel dat het precies het tegenovergestelde is van psychedelica. Inplaats van "meer" zien, minder zien. Inplaats van meer associaties minder etc. De manier van hallucineren is ook echt anders. Heb altijd het gevoel dat delen van mijn beeld ontbreken, maar niet goed welk gedeelte of hoe. Het zijn elkaars tegenpolen eigenlijk. Ik moet wel zeggen dat op een bepaalde dosis ketamine wel HEEL erg op alcohol lijkt, maar op lage en hogere dosis weer totaal niet.. Vind het sws wel de vreemdste categorie drugs.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzoboss zei:
Golden grower.

Bestel online anders is was dxm.

Je kunt de daro retard caps en de teva siroop gewoon otc hallen.


Dan heeft uitleggen op zijn minst nut lol
Klik om te vergroten...

Als ik de siroop haal of de capsules wat dan? Fles 1500ml hoe krijg ik puur de dan? Of verboden te zeggen hier. De capsules zijn retard lang werkend dus. 8 uur afgifte. In plaats van keta.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Incubi666 zei:
Als ik de siroop haal of de capsules wat dan? Fles 1500ml hoe krijg ik puur de dan? Of verboden te zeggen hier. De capsules zijn retard lang werkend dus. 8 uur afgifte. In plaats van keta.
Klik om te vergroten...

Dextromethorphan teva siroop 180ml 1.5mg/ml kost geen drol.

Kan je wss gwn online vinden.

Ik zou persoonlijk voor teva gaan en niet de caps.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Van ketamine analogen zoals 2FDCK-HCL, en de zeer heftige variant 3 Meo dalt PCP ben ik toch wel enkele keertjes echt Bad gegaan.
Volkomen in de war. Lopen als een robot.
Onzin uitkramen.Deze werking is voor mij nu Van dien aard, dat ik besloten heb om er per direct mee te stoppen.
Voor mij was het in het begin even leuk, zeer zeker de 2FDCK-HCL, maar de 3Meo dalt PCP heeft mij laten zien en ervaren, dat ik met deze rc's moet stoppen.
Een kwart grammetje 3 Meo is door mij vernietigd.
Basta!
Finito!
Nu een paar maandjes rust.
En daarna zal het zeer waarschijnlijk een LSD analogen research gaan worden.
Keta.....exit!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."