#1
Samenvatting: Weekend naar Defqon, vrijdag geen drugs, wil zaterdag XTC gebruiken, zondag nog wat anders. Wat zijn de tips qua gebruik of goede ervaringen.
Ondanks dat dit puur persoonlijk is en er natuurlijk 1001 verschillende opties zijn ben ik toch benieuwd of iemand een concrete ervaring/tip heeft wat in deze situatie goed kan werken. Over krap 2 weken zal ik een weekend (vrijdagochtend tot maandagochtend) vertoeven op Defqon.
Hier wil ik op de vrijdag (om mijzelf te sparen) rustig aan doen, een drankje of iets maar niks geks. Vervolgens wil ik zaterdag XTC gaan gebruiken. Rond de 220mg wel te verstaan (op 89kg).
Nu wil ik eigenlijk nog wat gebruiken op de zondag; Speed is in mijn optiek echt ongelofelijke troep (of valt dit wel mee voor een enkele keer) cocaïne heb ik 1x gedaan en vond dat opzich wel prettig, maar ik heb iets tegen het gebruik hiervan, ik heb geen zin om opgefokt te worden. Verder hoorde ik van kenissen al dat 2-cb misschien een optie is? Echter is dit meer om te trippen zeggen ze.
Dus heeft iemand een tip wat te gebruiken op de zondag? Het liefste blijf ik in zo een soort zelfde sfeer als van XTC maar uiteraard wil ik niet weer mijn serotonine aanspreken (die geeneens meer aanwezig is op de zondag). Alle tips zijn welkom qua ervaringen of verschillende drugs, tot een bepaald niveau uiteraard.![:grin:]()
Ondanks dat dit puur persoonlijk is en er natuurlijk 1001 verschillende opties zijn ben ik toch benieuwd of iemand een concrete ervaring/tip heeft wat in deze situatie goed kan werken. Over krap 2 weken zal ik een weekend (vrijdagochtend tot maandagochtend) vertoeven op Defqon.
Hier wil ik op de vrijdag (om mijzelf te sparen) rustig aan doen, een drankje of iets maar niks geks. Vervolgens wil ik zaterdag XTC gaan gebruiken. Rond de 220mg wel te verstaan (op 89kg).
Nu wil ik eigenlijk nog wat gebruiken op de zondag; Speed is in mijn optiek echt ongelofelijke troep (of valt dit wel mee voor een enkele keer) cocaïne heb ik 1x gedaan en vond dat opzich wel prettig, maar ik heb iets tegen het gebruik hiervan, ik heb geen zin om opgefokt te worden. Verder hoorde ik van kenissen al dat 2-cb misschien een optie is? Echter is dit meer om te trippen zeggen ze.
Dus heeft iemand een tip wat te gebruiken op de zondag? Het liefste blijf ik in zo een soort zelfde sfeer als van XTC maar uiteraard wil ik niet weer mijn serotonine aanspreken (die geeneens meer aanwezig is op de zondag). Alle tips zijn welkom qua ervaringen of verschillende drugs, tot een bepaald niveau uiteraard.
