#1
Recent heb ik het wijselijk besluit genomen de 3-maandenregel strikter in acht te nemen. De harde praktijk des levens brengt echter met zich mee dat er meer dan eens in de 3 maanden leuke feestjes plaatsvinden. Nou hoeft een feestje op alleen wat (1P-)LSD of zelfs helemaal nuchter ook niet verkeerd te zijn, maar - zo geef ik toe - met wat entactogeen is het voor mij toch nét even wat meer. Ik ben dan wat meer naar buiten gericht. Van (1P-)LSD op zichzelf ben ik gewoon niet zo onder de indruk.
Ik ben op zoek naar entactogenen welke geen of in mindere mate aanslag doen op de serotoninehuishouding. Ik verwacht natuurlijk geen 1-op-1 vervanger van MDMA of 6-APB, maar ben op zoek naar een 'zachter' middel waarbij de 3-maandenregel niet direct van toepassing is mits je het een beetje met gezond verstand gebruikt. Ik denk dan in eerste instantie aan 2C-B, 2C-E, 2C-B-FLY, mescaline of methallylescaline. Enkele al geprobeerd met hoopvolle resultaten, maar moet nog even de juiste dosering vinden. Dan heb je nog 5-MeO-MiPT, maar hierover hoor ik verhalen over MDMA-achtige effecten inclusief kater nadien zoals bij MDMA, wat suggereert dat het op overeenkomstige wijze een aanslag doet op de serotoninehuishouding.
Vanuit een geheel andere hoek denk ik aan GHB, al twijfel ik of dat nou echt is wat ik zoek. Tot slot, min of meer uit dezelfde hoek, denk ik dan nog aan phenibut in combinatie met (1P-)LSD. Phenibut heb ik eenmaal in te lage dosering gecombineerd met 1P-LSD en tweemaal met DOC, wat ook niet uitwerkte zoals gehoopt. Dat laatste is misschien echter meer te wijten geweest aan de DOC dan de phenibut, aangezien DOC 'm voor mij persoonlijk gewoon niet is. Van phenibut heb ik inmiddels wel de voor mij optimale dosering gevonden, dus de combi met 1P-LSD staat nog op de planning om eens opnieuw te proberen.
Nog andere ideeën?
Ik ben op zoek naar entactogenen welke geen of in mindere mate aanslag doen op de serotoninehuishouding. Ik verwacht natuurlijk geen 1-op-1 vervanger van MDMA of 6-APB, maar ben op zoek naar een 'zachter' middel waarbij de 3-maandenregel niet direct van toepassing is mits je het een beetje met gezond verstand gebruikt. Ik denk dan in eerste instantie aan 2C-B, 2C-E, 2C-B-FLY, mescaline of methallylescaline. Enkele al geprobeerd met hoopvolle resultaten, maar moet nog even de juiste dosering vinden. Dan heb je nog 5-MeO-MiPT, maar hierover hoor ik verhalen over MDMA-achtige effecten inclusief kater nadien zoals bij MDMA, wat suggereert dat het op overeenkomstige wijze een aanslag doet op de serotoninehuishouding.
Vanuit een geheel andere hoek denk ik aan GHB, al twijfel ik of dat nou echt is wat ik zoek. Tot slot, min of meer uit dezelfde hoek, denk ik dan nog aan phenibut in combinatie met (1P-)LSD. Phenibut heb ik eenmaal in te lage dosering gecombineerd met 1P-LSD en tweemaal met DOC, wat ook niet uitwerkte zoals gehoopt. Dat laatste is misschien echter meer te wijten geweest aan de DOC dan de phenibut, aangezien DOC 'm voor mij persoonlijk gewoon niet is. Van phenibut heb ik inmiddels wel de voor mij optimale dosering gevonden, dus de combi met 1P-LSD staat nog op de planning om eens opnieuw te proberen.
Nog andere ideeën?