#1
Mescaline, barbirituren , ether [of is dat er nog] en zoveel meer....
Hmm, goed spul ja...Tetrazepam
All time favorite benzo , al jaren uit de rekken.
Vanwaar je favoriet?The European Commission has confirmed the suspension of the marketing authorisations for Tetrazepam in Europe because of cutaneous toxicity, effective from the 1 August 2013. Delayed type 4 allergic hypersensitivity reactions including maculopapular exanthema, erythematous rash, urticarial eruption, erythema multiforme, photodermatitis, eczema and Stevens–Johnson syndrome can occasionally occur as a result of tetrazepam exposure. These hypersensitivity reactions to tetrazepam share no cross-reactivity with other benzodiazepines.
Heb er nooit studies van gelezen of iets als dit , maar ik ervaarde het als "de" benzo's der benzo's .Hmm, goed spul ja...
Vanwaar je favoriet?
Kan je nog gewoon bij de apotheek of verfwinkel kopen.ether
In 2016 werd DOM tijdelijk verkocht op de Europese markt, in Noord Amerika wordt het vaker verkocht.- DOM
drugsforum.nl
PCP zal wel illegaal wezen in enkele Europese landen plus het is maar de vraag of het meerwaarde heeft ten opzichte van 3-MeO-PCP en 3-HO-PCP.- PCP
2C-I is ook nog grijs gebied als het goed is, prima alternatief op 2C-B.2C-T-21
SL-164 lijkt er erg veel op naar zeggen al is de duratie zo'n 3x langer.Qualudes?
2C-T-7-NBOMe kan ook leuk wezeb.2c-t-7
TMA-2 lijkt mij ook zeer interessant, TMA-6 kan ook de moeite wezen maar ik denk dat ik net iets eerder mijn geld op TMA-2 zou inzetten gezien het succes van de 2,4,5 analogen.Tma-2
2C-N-NBOMe lijkt mij interessant met oog op de zeer snelle opkomst en korte duratie. Onder opioïden vond ik Butyr-Fentanyl ook nog wel grappig. MXM zal ook geheid de moeite wezen maar duur om the synthetiseren natuurlijk.Welke vergeten drugs moeten jullie nog aan denken?
Je kunt het als RC online vinden momenteel.Hoorde wel dat AL-LAD misschien terug zou komen!
Hmm, geen heel positief reportje. Kan ook goed geloven dat 't overrated is, omdat toevallig één persoon, Shulgin, er zo lyrisch over was. Shulgin is ook maar één iemand met z'n eigen subjectieve mening.In 2016 werd DOM tijdelijk verkocht op de Europese markt, in Noord Amerika wordt het vaker verkocht.
Tripreport v/d Maand - 12.5mg DOM - Freak Op Fiets in Psychedelische Storm
(A.k.a. STP; 2,5-DIMETHOXY-4-METHYLAMPHETAMINE) Verder: een stuk of vier biertjes, van die kleine hippe nieuwe AH pilsjes, een liter pils dus, een prijzige fles Barolo (zonde, maar ik had niks anders in huis en na 24 uur trippen was ik toe aan iets zwaars alcoholisch. Dacht ik. De volgende dag...drugsforum.nl
Praktisch overal is het illegaalPCP zal wel illegaal wezen in enkele Europese landen plus het is maar de vraag of het meerwaarde heeft ten opzichte van 3-MeO-PCP en 3-HO-PCP.
Nee, is illegaal.2C-I is ook nog grijs gebied als het goed is, prima alternatief op 2C-B.![]()
Het ontstaan van ongecontroleerde spierspasmen en trillingen naarmate de dosering toeneemt schijnt een zeker plafond aan de dosering op te leggen. Heb verscheidene reportjes gezien van mensen die het hoger gedoseerd hadden willen hebben ware het niet dat deze bijwerkingen optraden waardoor hoger gaan eigenlijk was uitgesloten.SL-164 lijkt er erg veel op naar zeggen al is de duratie zo'n 3x langer.
Hmm, geen heel positief reportje. Kan ook goed geloven dat 't overrated is, omdat toevallig één persoon, Shulgin, er zo lyrisch over was. Shulgin is ook maar één iemand met z'n eigen subjectieve mening.
Hij gebruikt er veel alcohol bij, Amfetamine, jointjes, hij geeft ook aan dat hij nog tolerantie heeft voor psychedelica gebruik. Dan komt er nog bij dat hij (aangeeft) een zeer aanzienlijke dosering van 12,5mg DOM te gebruiken.Verder: een stuk of vier biertjes, van die kleine hippe nieuwe AH pilsjes, een liter pils dus, een prijzige fles Barolo (zonde, maar ik had niks anders in huis en na 24 uur trippen was ik toe aan iets zwaars alcoholisch. Dacht ik. De volgende dag vond ik nog wat flessen goedkoop bocht in mijn nieuwbakken wijnrek) en nog enkele tientallen milligrammen amfetamine, oraal, god weet waarom maar het moet van de dokter, al weet die niks van de klemmende stimulatie van DOM, een stuk of vier, vijf sigaretten, half opgerookt, en twee bescheiden hasj-jointjes, tot halverwege de tips opgerookt.
Het zegt niet alles maar de inleiding van het rapportje geeft wel een impressie. Met deze hoeveelheden drugs in het lichaam orde creëren op het forum om maar iets te noemen.Wel een uurtje of twintig in de greep van een al met al tamelijk vermoeiende tweaked out psychedelische wat-moet-ik-hiermee-ervaring, met vlagen van grote frustratie over de onmogelijkheid om blijvend orde te scheppen in enkele threads op dit forum, resulterend in agressieve verbale uitvallen jegens de medegebruiker die ik als voornaamste bron van desinformatie beschouwde en aan de schandpaal meende te moeten nagelen. Excuses nog daarvoor, Meejhem. I was an asshole, way out of line.
Alexander Shulgin heeft dit nooit gezegd, hij quote hier iemand anders...Ik heb deze fenethylamine op de to do lijst gezet vanwege een laaiende recensie van de schepper ervan, usual suspect Alexander Shulgin, moge hij rusten in vrede. Hij schrijft naar aanleiding van een sessie met 4 mg onder meer:
“Of all past joys, LSD, mescaline, cannabis, peyote, this ranks number one. “
Hij slaat dus een nacht slapen over voor zijn trip en heeft deze 24 uur voor zijn trip ook nog andere drugs gebruikt waaronder waarschijnlijk Amfetamine.Ik geloofde niet dat ik met 4 mg meer successen zou boeken dan met de 5 mg die ik al gedaan had, dus in plaats daarvan besloot ik de dosis te verdubbelen. Daarmee reduceerde ik namelijk mijn eerste dosis tot een halve maatregel, nietwaar, dus logischerwijs zou een hele maatregel dan 10 mg bedragen. Een stukje schijnlogica waar de honden geen brood van lusten, dat is waar ja, en ze zouden waarschijnlijk ook klagen dat de schijn maar dunnetjes was aangebracht in dit geval. Maar goed, fuck it.
For good measure besloot ik die 10mg netjes af te ronden tot precies 12.5mg. Want, zo denk ik altijd maar: je kunt het beste natuurlijk geen drugs gebruiken, maar als je het toch doet, doe dan niet lullig. Halve pilletjes, één hijsje ,een fluitje bier en dat soort flauwekul, daar heb ik niet zoveel mee. Bovendien hoef je van 2.5mg meer of minder echt geen nieuw gaatje in je broekriem te prikken.
In veel landen staat het op lijst 3 / valt het onder de medicijnenwet. PCP staat er in ieder geval om bekend dat het makkelijk te synthetiseren is.Praktisch overal is het illegaal
Ik ken iemand persoonlijk die SL-164 aardig misbruikt heeft. Deze omschreef de substantie als zeer euforisch en zijn misbruik van SL-164 eindigde dan ook in het ziekenhuis. Spierspasmen en trillingen als gevolg van ontwenning misschien?Het ontstaan van ongecontroleerde spierspasmen en trillingen naarmate de dosering toeneemt schijnt een zeker plafond aan de dosering op te leggen. Heb verscheidene reportjes gezien van mensen die het hoger gedoseerd hadden willen hebben ware het niet dat deze bijwerkingen optraden waardoor hoger gaan eigenlijk was uitgesloten.
Hmm... hele terechte kanttekeningen die je hier maakt. In feite is het nog maar eens een lesje - ik denk niet alleen voor mij, maar voor iedereen - in het voorzichtig interpreteren van trip reports. Ik durf van mezelf te zeggen dat ik normaliter best kritisch ben, maar hier op het forum verwacht ik die excessen iets minder en had eigenlijk vrij haastig over het reportje heen gelezen en vooral zijn eindconclusie is blijven hangen.Hij gebruikt er veel alcohol bij, Amfetamine, jointjes, hij geeft ook aan dat hij nog tolerantie heeft voor psychedelica gebruik. Dan komt er nog bij dat hij (aangeeft) een zeer aanzienlijke dosering van 12,5mg DOM te gebruiken.
Het zegt niet alles maar de inleiding van het rapportje geeft wel een impressie. Met deze hoeveelheden drugs in het lichaam orde creëren op het forum om maar iets te noemen.
Alexander Shulgin heeft dit nooit gezegd, hij quote hier iemand anders...
Op een gegeven moment toen DOM voor het eerst op de markt kwam werd DOM op gigantische schaal verkocht door de Hells Angels als LSD in pillen die maar liefst een vrij gestoorde 20mg DOM per stuk bevatte. Veel mensen hebben 2 pillen (40mg DOM) of meer naar binnen gewerkt mede omdat DOM langzamer opkomt dan LSD. Hier zijn dus mensen aan overleden waardoor DOM vanaf het allereerste moment in een zeer negatief daglicht kwam te staan.
Shulgin heeft zich er over uitgesproken dat de imagoschade van DOM niet geheel terecht is. Shulgin heeft echter ook altijd stellig herhaald dat hij geen specifieke favoriete substantie heeft. Ook op de vraag of Shulgin voorkeur heeft voor de fenethylamines of tryptamines gaf hij hetzelfde antwoord.
Hij slaat dus een nacht slapen over voor zijn trip en heeft deze 24 uur voor zijn trip ook nog andere drugs gebruikt waaronder waarschijnlijk Amfetamine.
Dit betwijfel ik. Naar mijn weten wordt PCP niet meer medisch toegepast, vanwege de psychische bijwerkingen zoals psychose of manie na afloop van de anaesthesie. Zit je niet in de war met ketamine? Deze valt inderdaad vooral onder de geneesmiddelenwet, waaronder ook in Nederland.In veel landen staat het op lijst 3 / valt het onder de medicijnenwet. PCP staat er in ieder geval om bekend dat het makkelijk te synthetiseren is.
Valt ook niet mee, moet vaak ook streng wezen voor @Mezelf .In feite is het nog maar eens een lesje - ik denk niet alleen voor mij, maar voor iedereen
Er zijn op de RC Reddit ook polls voorbij gekomen om te kijken hoe oud deze mensen waren, overgrote deel was tussen de 17 en 26 jaar, zoiets in ieder geval. :')Met name op Reddit ben ik wel altijd kritisch.
Jup, veel mensen vermelden dit ook bewust niet is mijn ervaring.- Aanvullend middelengebruik
Mja, vaak hele A4tjes over één enkele ervaring met 'x'. Iedereen heeft een mening zogezegd.Eerdere ervaring met middelen
Bluelight is vrij vermakelijk op dit gebied, maar daar licht het pubergehalte dan ook iets minder hoog.. Veel oostblok gekkies ook vaak. :')Mindset
In de VS valt Ketamine onder lijst 2 waardoor analogen op Ketamine ook meteen illegaal zijn. PCP daar valt onder lijst 3 waardoor PCP analogen daar legaal zijn.Zit je niet in de war met ketamine? Deze valt inderdaad vooral onder de geneesmiddelenwet, waaronder ook in Nederland.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."