Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsO-PCE - Verschillende isomers.

O-PCE - Verschillende isomers.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De ervaringen en meningen over deze substantie lopen enorm uit een. De een vind het veel beter dan MXE, de ander noemt het kouder dan ketamine.

Al lang lees ik over het feit dat er 2 isomers rondgaan. Een stimulerende en een sederende. Ik heb denk ik een mix, maar weet dit niet zeker.

De batch die ik heb geprobeerd word echt als goddelijk verklaart door vele (bijvoorbeeld op dit forum). Het is by far de meest warme, leuke en euforische disso die ik heb geprobeerd, en erorm goedkoop door de potentie. Beter dan MXPr naar mijn mening, maar wel heel anders.

Nu heb ik het eindelijk een uitleg gevonden, en waarschijnlijk ook de reden dat een paar forumleden andere afweikende ervaringen hebben van die van andere. Ik deel de reddit link voor de geintereseerde. Ook een beetje uit mijn liefde voor de stof.


Hoe vonden jullie O-PCE, en welke van de 2 hadden jullie? Ben benieuwd of 1 van de 2 als beter word ervaren.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Naar mijn gevoel was men eerste o-pce (de witte) zeer antidepresief , sociaal , minder wonky en meer helder en zeer stimulerend in de nasleep/comedown.
Heb zo nooit met stims gecombineerd.

Met de nieuwe batch die ik had (beige/gebroken wit) voelde ik meer wonkyness , minder sociaal , nog altijd zeer stimulerend in de nasleep , maar die stimulatie was mee psychisch dan fisiek tegenover de eerste batch.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stonologie zei:
De ervaringen en meningen over deze substantie lopen enorm uit een. De een vind het veel beter dan MXE, de ander noemt het kouder dan ketamine.

Al lang lees ik over het feit dat er 2 isomers rondgaan. Een stimulerende en een sederende. Ik heb denk ik een mix, maar weet dit niet zeker.

De batch die ik heb geprobeerd word echt als goddelijk verklaart door vele (bijvoorbeeld op dit forum). Het is by far de meest warme, leuke en euforische disso die ik heb geprobeerd, en erorm goedkoop door de potentie. Beter dan MXPr naar mijn mening, maar wel heel anders.

Nu heb ik het eindelijk een uitleg gevonden, en waarschijnlijk ook de reden dat een paar forumleden andere afweikende ervaringen hebben van die van andere. Ik deel de reddit link voor de geintereseerde. Ook een beetje uit mijn liefde voor de stof.


Hoe vonden jullie O-PCE, en welke van de 2 hadden jullie? Ben benieuwd of 1 van de 2 als beter word ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik heb ik nog maar 1 soort O-PCE gehad, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Mijn O-PCE is bijna op maar er komt geen nieuwe.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hmmm, waar ik het koop
8️⃣6️⃣ zei:
Ik heb ik nog maar 1 soort O-PCE gehad, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Mijn O-PCE is bijna op maar er komt geen nieuwe.
Klik om te vergroten...

dat is toch maar een begin vand de volledige naam.. er horen nog een stuk of vijf achter.

"nog maar".. klinkt alweer ambitieus? :wink:.. niet rot bedoeld.. opmerkzaam, zeg maar.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Stonologie zei:
De ervaringen en meningen over deze substantie lopen enorm uit een. De een vind het veel beter dan MXE, de ander noemt het kouder dan ketamine.

Al lang lees ik over het feit dat er 2 isomers rondgaan. Een stimulerende en een sederende. Ik heb denk ik een mix, maar weet dit niet zeker.

De batch die ik heb geprobeerd word echt als goddelijk verklaart door vele (bijvoorbeeld op dit forum). Het is by far de meest warme, leuke en euforische disso die ik heb geprobeerd, en erorm goedkoop door de potentie. Beter dan MXPr naar mijn mening, maar wel heel anders.

Nu heb ik het eindelijk een uitleg gevonden, en waarschijnlijk ook de reden dat een paar forumleden andere afweikende ervaringen hebben van die van andere. Ik deel de reddit link voor de geintereseerde. Ook een beetje uit mijn liefde voor de stof.


Hoe vonden jullie O-PCE, en welke van de 2 hadden jullie? Ben benieuwd of 1 van de 2 als beter word ervaren.
Klik om te vergroten...

hmmm, de mijn was niet goedkoop.. okay.. je kan er vaak mee doen voor dat bedrag, dat wel.
ik zal van de week al te overwegen om het eens puur te doen btw.. eigenlijk alleen maar ik kleine beetjes gecombineerd tot nu toe.
ik heb wel eens ure staan dansen op dissos.. mat dat was de combinatie van de 3'tjes en o-pce.
klaat het je nog weten!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gympie zei:
hmmm, waar ik het koop


dat is toch maar een begin vand de volledige naam.. er horen nog een stuk of vijf achter.

"nog maar".. klinkt alweer ambitieus? :wink:.. niet rot bedoeld.. opmerkzaam, zeg maar.
Klik om te vergroten...
Ja, ik realiseerde dat mij ook, heb het al weer aangepast.

Niet ambitieus bedoeld in ieder geval.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Interessant. Zo even goed doorlezen, zelf maar een kille en rare ervaring ermee gehad.

Voor jou misschien ook interessant @Blyatman...
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stonologie zei:
Hoe vonden jullie O-PCE, en welke van de 2 hadden jullie?
Klik om te vergroten...
Iedereen heeft als het goed is racemische O-PCE dus daar houdt de discussie al een beetje op. :grimacing:
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Iedereen heeft als het goed is racemische O-PCE dus daar houdt de discussie al een beetje op. :grimacing:
Klik om te vergroten...

heyy.. kun je uitleggen waarom dat is?
en.. " als het goed is ".. dus mogelijke uitzonderingen.

ik kan me zeker voorstellen dat de beleving van deze substantie per ervaring sterk kan verschillen..
puur vanwege de aard van dit stofje.

kheb het gisteren voor het eerst zonder andere rc disso erbij gebruikt.
3 x 3 mg gedurende 5 uur.
effecten hebben zeker 8 uur aangehouden.
was nice, minder warrig<vs.>connecties(?) dan met de 3'tjes erbij..
was wel een interessant maar zal er een potentiële komende keer wss weer een klein beetje 3-ho-pcp bij doen.
ik ervaarde niet de energie en behoeft om te bewegen als met 3-x-pcp erbij.
wel voor het eerst hoofdpijn de dag erna.
die is wel weg met 2 paracetamolletjes btw.
khad wel 6 à 7 biertjes op maar dat heb ik ook wel vaker gedaan in combinatie met rc disso's

overall vind ik het een lekker ' zoethoudertje' en een prima manier om een goeie lange tijd onder een warm vermakelijk dekentje te vertoeven.
desalniettemin heb ik toch altijd het idee dat het niet slim is te vaak te doen.

oh, en sorry @Spyro ik doe opzettelijk nooit aan Hoofdletters :wink:
interpinctie en grammatica, check!
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gympie zei:
heyy.. kun je uitleggen waarom dat is?
Klik om te vergroten...

Ik ben geen geleerd chemicus, maar heeft het niet te maken met hoe dit stofje in kristallijne vorm kan bestaan? Dat het in een racemaat met 1:1 verhouding moet bestaan om te kristalliseren?
Er zullen vast wel methodes zijn om de isomeren te scheiden. Maar als dit een (lastige) extra productiestap is, kan ik me voorstellen dat we alleen het racemaat tegenkomen.

Enfin, zoals ik al zei ben ik geen geleerd chemicus. Ik ben wel benieuwd of iemand hier meer over weet.

Gympie zei:
ik kan me zeker voorstellen dat de beleving van deze substantie per ervaring sterk kan verschillen..
puur vanwege de aard van dit stofje.
Klik om te vergroten...

Can confirm!

Persoonlijk vind ik het vrij stimulerend vergeleken met ketamine of DCK. Minder stimulerend dan de 3-meo's. Ook heb ik het idee dat het behoorlijk visueel kan worden, maar ik heb nog niet echt hoog gedoseerd met o-pce.

Gympie zei:
3 x 3 mg gedurende 5 uur.
Klik om te vergroten...

Potent stofje hè? Wat was je ROA? Ik ben van mening dat dit ook veel invloed heeft op de ervaring. Ik lees online veel positieve verhalen over het vapen van o-pce. Ik heb dit nu één keer geprobeerd en dat was bijzonder te noemen. Een heel unieke disso ervaring voor mij. Oraal vond ik het maar een raar goedje. Dat kwam misschien ook omdat ik de potentie onderschat had en een capsule van 20mg geslikt had. Het voelde toen heel gejaagd aan en de headspace was bijna te vergelijken met de vaagheid die je kan ervaren op een intense truffeltrip.

Stonologie zei:
Hoe vonden jullie O-PCE, en welke van de 2 hadden jullie? Ben benieuwd of 1 van de 2 als beter word ervaren.
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn oordeel nog niet helemaal klaar wat betreft o-pce. Omdat het zo'n potent stofje is, is het even zoeken naar de juiste dosis en manier van innemen. Ik heb ook nog maar één batch gehad, maar heb binnenkort nog wat vergelijkingsmateriaal. Ik ben benieuwd of dat anders aanvoelt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."