Superbedankt voor alle reacties, nee ze kreeg de drugs niet van mij.. hoe moet ik het zeggen. We stemden er allebei mee in, als we savonds wat namen. Zei weet zelf ook precies bij welke adressen ze moet zijn.. ik ook, heb nu zelf bijna een maand niks gedaan.. ben ik voorlopig erg blij mee.. word af en toe helemaal gek van het piekeren, en hoe zou het met haar gaan, maar wat in een reactie werd gezegd dat haar ouders waarschijnlijk alles hebben verwijderd is denk ik zeker waar, en ja vind het wel begrijpelijk.. het laatste wat ze me had gestuurd was, mijn ouders hebben mijn telefoon, wees geduldig, en heb vertrouwen.... ik neem contact met je op! En drie dagen later kreeg ik een mail, ‘ik wil geen relatie en geen contact meer, ook niet via social media, telefoon etc.. ik ben ontvriend op fb.. (niet geblokkeerd), die e-mail kon ik zien die was kwa opzet zo apart, denk uit haar naam door haar ouders geschreven... zeker ook nadat ze zei, ik neem contact met je op!
ben al 6 keer langs haar huis gereden, gordijnen hangen halverwege het raam, auto niet verplaatst... klinkt allemaal heel overdreven, maar ik wilde graag weten hoe het met haar ging. Weet ik nog niet maar wel dat ze echt niet thuis is.. en in de mail stond dat ze gesprekken heeft gehad, om de juiste hulp te krijgen... het is nu ook de 2e keer dat haar kinderen bij haar weg zijn gehaald.. ik hoop maar dat het voor haar allemaal goed komt, ik hou me nu rustig, hoe moeilijk ook... zoek ik geen contact... en hoop gewoon, dat zij als het beter gaat.. zowizo voor mn spullen nog, maar ook voor een open gesprek, op een vrije basis om even te vertellen hoe alles nu gaat, en even wandelen ofzo!! Ik mis haar echt heel heftig... moet idd afleiding hebben, en dat piekeren moet weg!! Ze is een kanjer, sterk!! Ik weet dat ze gewoon echt aan het knokken is.. en ben geduldig.. dank jullie wel allemaal 🙏👊❤️