Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn meissie

Mijn meissie

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon een passief agressieve wijze om je duidelijk te maken dat het allemaal jou schuld is.

Gewoon negeren en het beste van je leven maken, voldoende slapen, fatsoenlijk eten, sporten en je leven betekenisvol / leuk invullen wanneer je tijd voor handen hebt, Alle energie die je hier in steekt verdwijnt in een zwart gat. 2x5klm hardlopen / wandelen per week en volledig nuchter voor minstens 4 weken.

Het moment dat je een berichtje ontvangt niet reageren.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen ervaring mee maar wens je wel veel sterkte.. Als ik jou was zou ik wel willen weten of ze ook daadwerkelijk is opgenomen. Is dit bij iemand na te gaan?
Als ze opgenomen is dan is dat in ieder geval goed en zal je geduld moeten hebben voor ze weer contact met op kan nemen. Als ze dat wil natuurlijk want ik ken de situatie niet.

Ik vind meteen negeren of nu zeggen dat alle energie die je er in stop verdwijnt in een zwart gat, wat te snel geroepen. Maar wellicht weet @Jmths meer over deze situatie dan ik maar vaak zijn veel dingen echt nog wel te redden. Ga alleen na of die energie het waard is.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Superbedankt voor alle reacties, nee ze kreeg de drugs niet van mij.. hoe moet ik het zeggen. We stemden er allebei mee in, als we savonds wat namen. Zei weet zelf ook precies bij welke adressen ze moet zijn.. ik ook, heb nu zelf bijna een maand niks gedaan.. ben ik voorlopig erg blij mee.. word af en toe helemaal gek van het piekeren, en hoe zou het met haar gaan, maar wat in een reactie werd gezegd dat haar ouders waarschijnlijk alles hebben verwijderd is denk ik zeker waar, en ja vind het wel begrijpelijk.. het laatste wat ze me had gestuurd was, mijn ouders hebben mijn telefoon, wees geduldig, en heb vertrouwen.... ik neem contact met je op! En drie dagen later kreeg ik een mail, ‘ik wil geen relatie en geen contact meer, ook niet via social media, telefoon etc.. ik ben ontvriend op fb.. (niet geblokkeerd), die e-mail kon ik zien die was kwa opzet zo apart, denk uit haar naam door haar ouders geschreven... zeker ook nadat ze zei, ik neem contact met je op!
ben al 6 keer langs haar huis gereden, gordijnen hangen halverwege het raam, auto niet verplaatst... klinkt allemaal heel overdreven, maar ik wilde graag weten hoe het met haar ging. Weet ik nog niet maar wel dat ze echt niet thuis is.. en in de mail stond dat ze gesprekken heeft gehad, om de juiste hulp te krijgen... het is nu ook de 2e keer dat haar kinderen bij haar weg zijn gehaald.. ik hoop maar dat het voor haar allemaal goed komt, ik hou me nu rustig, hoe moeilijk ook... zoek ik geen contact... en hoop gewoon, dat zij als het beter gaat.. zowizo voor mn spullen nog, maar ook voor een open gesprek, op een vrije basis om even te vertellen hoe alles nu gaat, en even wandelen ofzo!! Ik mis haar echt heel heftig... moet idd afleiding hebben, en dat piekeren moet weg!! Ze is een kanjer, sterk!! Ik weet dat ze gewoon echt aan het knokken is.. en ben geduldig.. dank jullie wel allemaal 🙏👊❤️
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan jou best begrijpen, dat je wil weten hoe het met haar gaat. Geen contact kunnen maken met degene van wie je houdt, dat is echt een kwelling. Mss kan je via via informeren hoe het met haar gaat? Vrienden, kennissen?
Zoek verder afleiding nu. Ga wat nieuws ondernemen, een sport, of verander iets in je huis.

Mochten jullie in de toekomst weer samenkomen, help haar dan door samen met haar te stoppen. Haar kinderen zijn nu voor de 2e keer uit huis geplaatst, dat is wel heel zielig. Zij moet echt stoppen voor de kinderen, en dat kan ze niet met een partner die wel nog gebruikt.

Heel veel sterkte toegewenst!
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank jullie wel voor de reacties, ik zelf ben as dinsdag al 4 weken niet meer in aanraking geweest met GHB, en zal dit zeker nooit meer doen. Ik wil dan ook zeker nooit meer gebruiken, ten eerste voor mezelf niet... en zeker voor haar, en de kinderen!! Zij moet nu alles op alles zetten, en ik zal haar daar zeker in bijstaan! Overal waar ik haar mee kan helpen zal ik er zijn...
Ik hoor nogmaals niks nu.. maar zij is de drijfveer en mn kracht. Om zelf ook sterk te blijven!! Ik hou teveel van haar om dit niet te doen!! Ik ben zelf nu alles aan het doen, elke dag bezig blijven, goed eten drinken.. en ik wacht af. Tot het moment dat er contact zal komen!! ❤️🍀bedankt nogmaals voor de reacties
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel erg goed gedaan, al 4 weken van de ghb af! Ben je nu niet trots op jezelf? Beloon jezelf met een cadeautje of lekker eten! Ga zo door.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
Heel erg goed gedaan, al 4 weken van de ghb af! Ben je nu niet trots op jezelf? Beloon jezelf met een cadeautje of lekker eten! Ga zo door.
Klik om te vergroten...
Eten hoort toch altijd lekker te zijn :shrugman:
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Eten hoort toch altijd lekker te zijn :shrugman:
Klik om te vergroten...
Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.
Klik om te vergroten...
Al zou je onder mijn dak wonen zou dit dagelijkse kost zijn. Maar de meeste worden bij mij dan wel weer fatty terwijl ik in shape blijf.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.
Klik om te vergroten...
Ik hou vooral van michelin restaurants. Wel duur maar elke cent waard.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
Al zou je onder mijn dak wonen zou dit dagelijkse kost zijn. Maar de meeste worden bij mij dan wel weer fatty terwijl ik in shape blijf.
Klik om te vergroten...
Iedere dag zou gaan vervelen.

Wel saai voor je vriendin als jij nooit mee schranst! Beetje genieten van het leven!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Iedere dag zou gaan vervelen.

Wel saai voor je vriendin als jij nooit mee schranst! Beetje genieten van het leven!
Klik om te vergroten...
4x Pw uiteten was de norm. Maar wat het leuk hield was dat het elke x met een andere vrouw of eentje waarmee ik het tegezellig heb. Maar daten ligt op een laag pitje mensen doen afstandelijk door corona etc dus ik vermijdt de gesprekken.

Lekker bunkeren en bier smijten met 3 piemels om Je heen schijnt de way to go te zijn momenteel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik sluit me bij de rest aan. Het lijkt me beter om even een flinke contact pauze in te lassen. Totdat deze storm weer is gaan liggen.
M
Mickey13Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Goedendag,
Ik had een vraagje, door omstandigheden van de afgelopen weken.. drugsgerelateerd. Is mijn ex/vriendin,ineens van de aardbodem verdwenen, zei had savonds weer een overdosis genomen, en haar moeder belde mij... ik heel snel naar dr huis, zei was al weg met de ambulance... 2 dagen op de IC gelegen, op het moment dat het gebeurde had ze haar 2 kids, 5 en 2 jaar bij zich, en de buren waren erbij toen ze wegraakte... nu is het zo dat ik daarna nog contact had, en ze zei ik hou van je, en ik bel je snel en contact enzo... en ineens was haar app geblokt, Facebook ontvriend, en de e-mail die ik kreeg was vanuit haar naam geschreven... nu heb ik heel sterk het idee dat ze is opgenomen, en werd mij verteld dat ze daarom niet meer kan reageren omdat alle communicatie waarschijnlijk is afgepakt!! Ik weet nu wel dat ze gelukkig in goede handen is... maar, kan totaal niet meer communiceren met haar.. dus moet ik me erbij neerleggen, tot zei in staat is mij te bellen, als het goed gaat!! Zelf wil ik echt niks meer gebruiken... en hoop op een fijn gesprek als het beter gaat... heeft iemand hier ervaring mee??
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je had het er de vorige keer over dat haar familie niet achter jullie relatie stond, als ik me niet vergis?

Is ze niet opgenomen en heeft haar familie jou niet verwijderd overal, omdat ze aan haar herstel moet werken misschien? Want ze zagen jou als slechte invloed, toch?

Heel veel sterkte in ieder geval. Dat is niet niks.

Ik denk dat je haar en haar familie het beste de ruimte kan geven.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Krijgt ze de drugs van jou?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."