Ik sluit me bij de rest aan. Het lijkt me beter om even een flinke contact pauze in te lassen. Totdat deze storm weer is gaan liggen.
4x Pw uiteten was de norm. Maar wat het leuk hield was dat het elke x met een andere vrouw of eentje waarmee ik het tegezellig heb. Maar daten ligt op een laag pitje mensen doen afstandelijk door corona etc dus ik vermijdt de gesprekken.Iedere dag zou gaan vervelen.
Wel saai voor je vriendin als jij nooit mee schranst! Beetje genieten van het leven!
Eten hoort toch altijd lekker te zijnHeel erg goed gedaan, al 4 weken van de ghb af! Ben je nu niet trots op jezelf? Beloon jezelf met een cadeautje of lekker eten! Ga zo door.
Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.Eten hoort toch altijd lekker te zijn![]()
Al zou je onder mijn dak wonen zou dit dagelijkse kost zijn. Maar de meeste worden bij mij dan wel weer fatty terwijl ik in shape blijf.Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.
Ik hou vooral van michelin restaurants. Wel duur maar elke cent waard.Dat is waar, maar bepaald soort eten is extra luxe, wat je niet vaak koopt, zoals paling ofzo. Of lekkere aardbeienvlaai of lekker MC Donald's, doe ik ook niet iedere dag. Mmm krijg er lekkere trek van.
Iedere dag zou gaan vervelen.Al zou je onder mijn dak wonen zou dit dagelijkse kost zijn. Maar de meeste worden bij mij dan wel weer fatty terwijl ik in shape blijf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."