Dank jullie wel voor de reacties, ik zelf ben as dinsdag al 4 weken niet meer in aanraking geweest met GHB, en zal dit zeker nooit meer doen. Ik wil dan ook zeker nooit meer gebruiken, ten eerste voor mezelf niet... en zeker voor haar, en de kinderen!! Zij moet nu alles op alles zetten, en ik zal haar daar zeker in bijstaan! Overal waar ik haar mee kan helpen zal ik er zijn...
Ik hoor nogmaals niks nu.. maar zij is de drijfveer en mn kracht. Om zelf ook sterk te blijven!! Ik hou teveel van haar om dit niet te doen!! Ik ben zelf nu alles aan het doen, elke dag bezig blijven, goed eten drinken.. en ik wacht af. Tot het moment dat er contact zal komen!! ❤️🍀bedankt nogmaals voor de reacties
Ik hoor nogmaals niks nu.. maar zij is de drijfveer en mn kracht. Om zelf ook sterk te blijven!! Ik hou teveel van haar om dit niet te doen!! Ik ben zelf nu alles aan het doen, elke dag bezig blijven, goed eten drinken.. en ik wacht af. Tot het moment dat er contact zal komen!! ❤️🍀bedankt nogmaals voor de reacties