Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHartkloppingen door mixen harddrugs blue en coke drank en wiet

Hartkloppingen door mixen harddrugs blue en coke drank en wiet

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo nieuw hier. ik heb laatst iets te gek gedaan op n feestje k had die nieuwe drug blue gebruikt voor de 1ste keer met coke erbij en drank rn n jointje en dat ging niet goed 2 dagen later pas kreeg ik last van hartkloppingen n halfe dag lang achteraf omdat ik n bult op moest fietsen begon het niet best al.hoorde ik later vd arts dat hartkloppingen eig. Niet gevaarlijk zijn maar een goeie waarschuwing maar toch blijf ik bang aan de gedachte alleen al en mijn vraag was of nog meer mensen dit hebben/hadden gehad groetjes j

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik heb je topic even verplaatst naar het subforum Drugs aangezien het niet bij Vraag van de Week thuishoort. Als je meer reacties op je post wil dan helpt het om iets duidelijker te schrijven.

Ten eerste, wat bedoel je precies met Blue? Is dat dat gevaarlijke spul, Blue 69, die combo van alcohol, MDMA, amfetamine en GHB (dacht ik)? Hoe dan ook af te raden om dat te gebruiken. Dergelijke combinaties kunnen zeer verkeerd uitpakken. Als je er dan nog coke bijneemt en erbij gaat blowen dan is het al helemaal niet meer voorspelbaar natuurlijk. Echt niet meer doen de volgende keer joh, dat is heel link. Je bent er nu goed vanaf gekomen. Hou het de volgende keer veilig, ƩƩn middel tegelijk. Dan hoef je je vervolgens ook niet zo’n zorgen te maken over hartkloppingen. Coke bijvoorbeeld is op zichzelf al een kleine aanslag op je hart, daar moet je echt niks anders bij gooien.

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik meen ergens gelezen hebben dat je ook veel te jong bent om drugs te gebruiken, maar ben niet meer zeker of jij dat was.

Goed weekend!
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oohja klopt dankje ben nieuw dus kijk nog ff hoe alles werkt. En je hebt gelijk het is gevaarlijk spul man. Maar was me eerste keer blue en ging helemaal vd kaart. En jah domme fout. Dat ceker weten dacht dat ik er was geweest dat ceker weten nu soms nog. Ben dik halfjaar verder zonder te hebben gebruikt. Maar t raarste is anderhalf dag 2 dagen later. Na gebruik Begon het toen ik ging fietsen. moest n bult op. Maar later volgens de dokter zei die dat het ook kwam door teveel inspanning en de drugs dan.
Omdat het nog in me lichaam zat had beter ff kunnen rusten. En even naar dat t het gebeurd was. Ook na de eerste hulp gegaan en ze zeiden meteen als je zo doorgaat word je geen 40. Dat deed me de ogen open want gebruik al af en toe sinds dst k 14 ben soms 1 keer in de maand soms heel lang niet maar toen ik echt 17 was wel vaker maja .na daar 6 uur te hebben gelegen aan de monitor bleek dat ik n te snelle hartslag had .daardoor natuurlijk rot drugs ma ze hebben me goed in de gaten gehouden en ik mocht naar huis. Savonds kreeg k weer n kleine aanval leek op n paniekaanval kwam k later achter. Maar de dag erop kreeg ik lorazepam om de boel rustig te houden. Me grootste fout ooit toen kreeg ik later nog hartkloppingen door angst en paniekaanvallen allemaal daardoor .heb in n afkickkliniek alles gezeten. daarvoor was ik nooit verslaafd nooit heb dan wel op me 11de 12de wat coke gehad door verkeerde vrienden en oudere lui en min broer. En later nog wel eens dingen geprobeerd 1 keer in de maand soms 2 tot me 23ste ben nu 24. maar net wat ik zei nooit verslaafd geraakt behalve aan t blowen. Dat deed ik al toen was ik 12 stiekem dan ook niet iedere dag. Later wel vaker Maar rookte wel. en Toen ik die hartkloppingen kreeg na die enge dag toen was ik ineen keer verslaafd aan lorazepam want moest ze nemen . En hyperventileren alles kwam erbij ik dacht ik ben err geweest. Maar heb vorige week nog voor cekerheid ecg filmpje laten maken hartfilpmje is dat. en ze hebben gekeken naar min longen. En alles was goed dus moet ze maar vertrouwen de dokters. Ma alsnog blijf ik bang soms komt ook door de lorazepam. Las ik later wat je er allrmaal door kon krijgen.wat een verhaal he zo zie je maar wat er kan gebeuren allemaal. Groetjes j en zelf ook een fijn weekendšŸ‘šŸ»
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
De drug cocktail Blue69 zou inderdaad Blue CuraƧao (alcohol), MDMA, GHB en Speed moeten zijn. In de praktijk blijkt dat dit er zelden allemaal in zit en dat bovendien de hoeveelheden ook sterk uiteen lopen. Je kunt dus niet spreken van "algemene verhoudingen" hierin.

Vriendin destijds nam het op festival en werd zo ziek als een hond.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
De drug cocktail Blue69 zou inderdaad Blue CuraƧao (alcohol), MDMA, GHB en Speed moeten zijn. In de praktijk blijkt dat dit er zelden allemaal in zit en dat bovendien de hoeveelheden ook sterk uiteen lopen. Je kunt dus niet spreken van "algemene verhoudingen" hierin.

Vriendin destijds nam het op festival en werd zo ziek als een hond.
Klik om te vergroten...
Jaa ik had het ook veel te snelle hartslag enzv ben nu 6 maand verder en soms nog last
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
De drug cocktail Blue69 zou inderdaad Blue CuraƧao (alcohol), MDMA, GHB en Speed moeten zijn. In de praktijk blijkt dat dit er zelden allemaal in zit en dat bovendien de hoeveelheden ook sterk uiteen lopen. Je kunt dus niet spreken van "algemene verhoudingen" hierin.

Vriendin destijds nam het op festival en werd zo ziek als een hond.
Klik om te vergroten...
Het is inderdaad die combi van drugs ken hier waar ik woon 2 personen die het verkopen bij de ene voel je niks en het spul van die ander ga je te hard op is idd een link goedje
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."