Hoi, Welke drugs is nou lekker om op te relaxen, muziekje erbij en gewoon een lekker gevoel hebben? Xtc nu even niet, aangezien ik me aan de regels wil houden qua gebruik. En ook geen zware tripmiddelen ofzo!
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.Hoi, Welke drugs is nou lekker om op te relaxen, muziekje erbij en gewoon een lekker gevoel hebben? Xtc nu even niet, aangezien ik me aan de regels wil houden qua gebruik. En ook geen zware tripmiddelen ofzo! Voor mij is dat oxycodon en gewoon “maar” 10 mg. met een halve soms een hele Alprazolam- xanax.....
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
Ja, als je klachten hebt snap ik dat je dat zou nemen. Maar ik zou dat zelf nooit zomaar nemenomdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."