Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs om te chillen

Welke drugs om te chillen

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GroenalsgrasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, Welke drugs is nou lekker om op te relaxen, muziekje erbij en gewoon een lekker gevoel hebben? Xtc nu even niet, aangezien ik me aan de regels wil houden qua gebruik. En ook geen zware tripmiddelen ofzo!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet, hasj, spacecake, alcohol.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lage dosis op 1p-lsd kan chill zijn met muziek of op 100ug als je aan het spacen ben.
Lage dosis truffels kan ook wel leuk zijn, spacecake is e goeie.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
2-CB is ook nog een optie, eventueel ook op lage dosis.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vind 25i-nbome en 2CE-nboh ook wel leuk om alleen of las, of analogen :wink:
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een jointje
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Phenibut 2 gram
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gezelligheid
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kratom, wiet
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Groenalsgras zei:
Hoi, Welke drugs is nou lekker om op te relaxen, muziekje erbij en gewoon een lekker gevoel hebben? Xtc nu even niet, aangezien ik me aan de regels wil houden qua gebruik. En ook geen zware tripmiddelen ofzo! Voor mij is dat oxycodon en gewoon “maar” 10 mg. met een halve soms een hele Alprazolam- xanax.....
Klik om te vergroten...
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Samantha1980 zei:
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
Klik om te vergroten...


Zonder tolerantie kan het lekker zijn net zoals morfine etc. Maar houdt het dan bij 1x of maak een duidelijke afspraak dat je het niet vaker als 1x in de maand gebruikt.

@Samantha1980 Als je echt pijn hebt en dus ook nodig hebt om nog enigszins mee te doen in de maatschappij is het anders.

Ik had alleen de eerste maand die fijne roes en gevoel. Nu merk ik daar niks van. Alleen dat ik niet meer kan lopen door de pijn als ik het vergeten ben in de ochtend of middag. Maar na ruim 2 jaar dagelijks gebruiken zit het best vast in mijn routine :tongueout:
Ik hoop dat je nog van je nekpijn afkomt!
Chronische pijn is zo vermoeiend en kan een mens erg neerslachtig maken :(
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kratom vind ik wel een leuk en veilig middel om lekker te chillen. Lekker gevoel zonder dat je al te gestimuleerd bent, geen kater, werkt een paar uur lang.
G
GroenalsgrasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Samantha1980 zei:
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
Klik om te vergroten...
G
GroenalsgrasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samantha1980 zei:
omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker.
Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed,
( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling .
Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn.
Klik om te vergroten...
Ja, als je klachten hebt snap ik dat je dat zou nemen. Maar ik zou dat zelf nooit zomaar nemen:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."