Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Welke drugs is nou lekker om op te relaxen, muziekje erbij en gewoon een lekker gevoel hebben? Xtc nu even niet, aangezien ik me aan de regels wil houden qua gebruik. En ook geen zware tripmiddelen ofzo!"
"Samantha1980 zei: omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker. Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed, ( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling . Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn. Klik om te vergroten..."
"Samantha1980 zei: omdat ik oxy mag pakken bij pijn, is het dan juist bij een goede dag , op avond lekker. Ik wordt er zo half dromerig, slaap er goed op. Niets heftigs maar wel heel relaxed, ( als je dan ook gaat bankhangen en muziek luisteren , of film zien) zo’n fuzzy warm feeling . Oxy is best sterk en gevaarlijk, maar omdat mijn pijn en stijfheid echt is , dan blijft t wel helpen. Minder dan paar jaar terug . Maar na soms een week 5 mg per middag en dan op avond 10 erbij voelt alsof er gelukkig binnen stroomt . Heel licht, maar wel fijn. Klik om te vergroten... Ja, als je klachten hebt snap ik dat je dat zou nemen. Maar ik zou dat zelf nooit zomaar nemen"
"Hallo! Ik gebruik al een tijdje xtc. (Enige drugs die ik ooit geprobeerd heb) Omdat ik dat niet te vaak wil doen ben ik op zoek naar iets vergelijkbaars, wat is jullie ervaring hiermee? Ik hoor het graag!"
"Oké, dat dacht ik inderdaad al.. helaas! Ik weet inderdaad dat er een paar maanden tussen gebruik moet zitten. Speed lijkt mij echt niks moet ik eerlijk zeggen. Ben op zoek naar een beetje chill, ontspannen op xtc vind ik heerlijk namelijk."