#1
Misschien rare vraag, maar ik had gelezen dat je coke en speed niet in een normaal zakje kan bewaren, kan dit echter wel of niet?
Zakje smelt dan in je broekzak.....Misschien rare vraag, maar ik had gelezen dat je coke en speed niet in een normaal zakje kan bewaren, kan dit echter wel of niet?
Een seal zakje of boterham zakje?Ik "krijg" m'n spul altijd in zo'n klein opgerold zakje precies.![]()
Een seal zakje of boterham zakje?
Stukje witte plastic die dichtheschroeid is bovenaan.Een seal zakje of boterham zakje?
Heb liever een gripzakje, maar durf dat niet zeggen.Stukje witte plastic die dichtheschroeid is bovenaan.
Heb liever een gripzakje, maar durf dat niet zeggen.![]()
Waarom?
Mij maakt het niet uit als het brokken zijn.Mja eigenlijk... zal het volgende keer eens vragen.
Heb er hier thuis nog een groot aantal liggen, maar heb toch liever dat het er al in zit.
Jullie dealers zijn echt skeer .... mijne komt meestal in seal zakken.
Bekijk bijlage 13722
Hier in België is coke meestal in een bolletje of mini grip zakje.Jullie dealers zijn echt skeer .... mijne komt meestal in seal zakken.
Bekijk bijlage 13722
Ik trol maar 😅Ik begrijp het.![]()
Hier in België is coke meestal in een bolletje of mini grip zakje.
Maar in als ik van Nederland haalde altijd in een ponypack.
Een bolletje noemen ze dat dus.Een seal zakje of boterham zakje?
Jouw dealer is echt skeer.. Hier bij mij krijg ik het altijd in bananendozen.Jullie dealers zijn echt skeer .... mijne komt meestal in seal zakken.
Bekijk bijlage 13722

Toch een werkgever zoeken waarbij dit het kerstpakket isDan is zo’n doos een win win haha
Ik ben ook gek op bananen
Dan is zo’n doos een win win hahaIk ben ook gek op bananen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."