Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels xtc HELP!

Truffels xtc HELP!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
Het feit dat je dit je al afvraagt geeft het antwoord al. Ik zou het zeker niet doen
Klik om te vergroten...
Ja tja ga het wel doen denk ik en morgen heel rustig aan doen
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat wil je nu horen dan, als je het sowieso gaat doen?

Bevestiging dat je het moet doen ga je niet krijgen, maar je vraagt advies terwijl je je eigen antwoord al weet.
xtc zo kort op elkaar doen is nooit goed en het gevolg gaat zijn dat jouw xtc ervaringen steeds minder gaan worden als je het op die manier gebruikt, laat staan eventuele schade o.i.d.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het feit dat je dit je al afvraagt geeft het antwoord al. Ik zou het zeker niet doen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
HierEnDaarEenFuifje zei:
Wat wil je nu horen dan, als je het sowieso gaat doen?

Bevestiging dat je het moet doen ga je niet krijgen, maar je vraagt advies terwijl je je eigen antwoord al weet.
xtc zo kort op elkaar doen is nooit goed en het gevolg gaat zijn dat jouw xtc ervaringen steeds minder gaan worden als je het op die manier gebruikt, laat staan eventuele schade o.i.d.
Klik om te vergroten...
Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo trippers ik kom net uit een truffeltrip 15gram utopia was leuk. Alleen ik ga vanavond X doen heb 2geleden een halfje gepakt omdat ik dacht dat iedereen op dat feest dat zou doen. Naar dat halfje was ik gestopt de vibe was er niet en voelde daardoor weinig door die X. Wil vnv ff met wat vrienden X doen kan geen kwaad voor een keertje toch er achter aan voel me gewoon goed en niet moe?
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#6
trippymeeuw zei:
Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.
Klik om te vergroten...
Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.

Hopelijk doe je daarna inderdaad een lange tijd geen sero slurpers. 3 maanden of langer is het beste voor het optimale effect.

Geloof me, die pauzes zijn worth it. En persoonlijk, op die manier blijft de ervaring vele malen specialer!
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Thunderdome zei:
Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.

Hopelijk doe je daarna inderdaad een lange tijd geen sero slurpers. 3 maanden of langer is het beste voor het optimale effect.

Geloof me, die pauzes zijn worth it. En persoonlijk, op die manier blijft de ervaring vele malen specialer!
Klik om te vergroten...
Komt goed blijf er na vnv vanaf ben ik wel van plan. Maar komen nu allemaal vrienden die ik lang niet heb gezien en alles is juist voor het moment. Fijne avond iedereen✌🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."