#1
Ja tja ga het wel doen denk ik en morgen heel rustig aan doenHet feit dat je dit je al afvraagt geeft het antwoord al. Ik zou het zeker niet doen
Ja tja ga het wel doen denk ik en morgen heel rustig aan doenHet feit dat je dit je al afvraagt geeft het antwoord al. Ik zou het zeker niet doen
Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.Wat wil je nu horen dan, als je het sowieso gaat doen?
Bevestiging dat je het moet doen ga je niet krijgen, maar je vraagt advies terwijl je je eigen antwoord al weet.
xtc zo kort op elkaar doen is nooit goed en het gevolg gaat zijn dat jouw xtc ervaringen steeds minder gaan worden als je het op die manier gebruikt, laat staan eventuele schade o.i.d.
Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.Je hebt zeker gelijk, maar ik stopte vroeg de vorige keer en vibe was er niet zo erg. Ik wil het vanavond wel doen maar dan ga ik hierna heel lang niks doen alle vrienden die ik lang niet heb gezien zijn bij elkaar.
Komt goed blijf er na vnv vanaf ben ik wel van plan. Maar komen nu allemaal vrienden die ik lang niet heb gezien en alles is juist voor het moment. Fijne avond iedereen✌🏼Dan heb je dus je eigen keuze al gemaakt.
Hopelijk doe je daarna inderdaad een lange tijd geen sero slurpers. 3 maanden of langer is het beste voor het optimale effect.
Geloof me, die pauzes zijn worth it. En persoonlijk, op die manier blijft de ervaring vele malen specialer!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."