Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffel, 2C-B of Spacecake

Truffel, 2C-B of Spacecake

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
Tony1990Lid
01-01-2024, 00:00
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik samen met 4 vrienden een vakantieweekend en we willen graag een drug gebruiken. Zij zijn allemaal zeer bekend met allerlei drugs, zelf heb ik alleen wiet gerookt.

Ik twijfel welke drug: 2C-B, Truffels of Spacecake ik het beste kan gebruiken. Met name omdat het mijn eerste keer (voor alledrie) is, ik geen negatieve ervaring wil en eigenlijk al genoegen neem met wat lachkicks en wat mooie kleuren/vervaagde vormen. Echt hallucineren en dingen zien wil ik voor zo'n eerste keer liever niet.

Hebben jullie tips over de verschillen tussen deze drugs en welke ik het beste zou kunnen gebruiken?

Super bedankt!
C
CuriousExplorerLid
Tony1990 zei:
Hallo allemaal,

Binnenkort heb ik samen met 4 vrienden een vakantieweekend en we willen graag een drug gebruiken. Zij zijn allemaal zeer bekend met allerlei drugs, zelf heb ik alleen wiet gerookt.

Ik twijfel welke drug: 2C-B, Truffels of Spacecake ik het beste kan gebruiken. Met name omdat het mijn eerste keer (voor alledrie) is, ik geen negatieve ervaring wil en eigenlijk al genoegen neem met wat lachkicks en wat mooie kleuren/vervaagde vormen. Echt hallucineren en dingen zien wil ik voor zo'n eerste keer liever niet.

Hebben jullie tips over de verschillen tussen deze drugs en welke ik het beste zou kunnen gebruiken?

Super bedankt!
Klik om te vergroten...
Spacecake for sure.
M
MartinusLid
Zou ik ook doen. Ik heb echt grappige herinneringen aan spacecake feestjes. Lekker eten er bij en in een dikke lachkick raken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."