Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik heb voor*modknip*. Nu wil ik dit graag gaan gebruiken op een feestje maar ik heb geen weegschaal die nauwkeurig genoeg kan meten voor de juiste dosering en ik weet ook de zuiverheid niet exact. Volgens het boekje natuurlijk een absolute no-go natuurlijk maar juist daarom ben ik benieuwd naar wat advies over hoe ik dit wel kan gebruiken maar niet per ongeluk te veel neem. Nu vroeg ik me af, kun je MDMA kristallen ook gewoon verpulveren in het zakje en af en toe een vingertopje nemen, of is de inwerktijd net zo "lang" als met XTC en bestaat het gevaar dat je snel te veel neemt? Idealiter zou ik namelijk gewoon af en toe wat bijnemen en als het weer afzwakt weer wat meer bijnemen. Groetjes!"
"Hallo allemaal, Binnenkort heb ik samen met 4 vrienden een vakantieweekend en we willen graag een drug gebruiken. Zij zijn allemaal zeer bekend met allerlei drugs, zelf heb ik alleen wiet gerookt. Ik twijfel welke drug: 2C-B, Truffels of Spacecake ik het beste kan gebruiken. Met name omdat het mijn eerste keer (voor alledrie) is, ik geen negatieve ervaring wil en eigenlijk al genoegen neem met wat lachkicks en wat mooie kleuren/vervaagde vormen. Echt hallucineren en dingen zien wil ik voor zo'n eerste keer liever niet. Hebben jullie tips over de verschillen tussen deze drugs en welke ik het beste zou kunnen gebruiken? Super bedankt!"
"Bedankt allemaal! Ik zal een weegschaaltje kopen en sorry @Mevrouw Pløp voor het noemen van de prijs van het product, inderdaad een tijdje terug dat ik de forumregels gelezen had!"