#1
Hallo, wie zit er ook goed op, 83% getest, enjoy!
Ja dat zie je gewoon. Goede glans, maar niet té. Na hakken blijft het mooi kristallijn poeder. Boterzacht in het neusje!Lekker kun je het nog laten testen nu met de Corona of is het test centrum gewoon open. Heb deze niet laten testen maar ben er wel zeker van dat het zeer hoge kwaliteit is.
Bekijk bijlage 16927
Owja en dan weetje ja ook meteen wat er door zit miss wel de grootste rotzooiJa dat zie je gewoon. Goede glans, maar niet té. Na hakken blijft het mooi kristallijn poeder. Boterzacht in het neusje!
Hoeft echt niet naar het testcentrum hoor! Waarschijnlijk beetje levamisole. Maar dat ik zie ik maar als transportbescherming dan (die shit is zo lang onderweg, dat er anders ongedierte in komt te zitten).
Altijd van het beste uitgaan, jochie!Owja en dan weetje ja ook meteen wat er door zit miss wel de grootste rotzooi
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."