#1
Dat heeft je maat goed gehoord. Hoewel het uiteraard per persoon verschilt is het voor veel psychedelische trippers ongemakkelijk om omringd te zijn door nuchtere burgerlijke mensen. Als je vrienden en jij dit ook zo ervaren dan zou ik een druk stadspark vermijden.Waar zou ik het dan het beste kunnen doen, want ik hoorde van een maat van me dat op drukke plekken echt niet tof is, zou ik dan beter naar een bos of een natuurgebied gaan
Ik zat een keer met wat vrienden aan de paddos in de paleistuin (het Loo) op een bewolkte/beetje regenachtige dag. Toen kwam ineens de zon door en het leek wel alsof de toeristen met bussen tegelijk bij de ingang werden afgezet zo druk was het ineens
Ik heb zelf de beste ervaringen met natuurgebieden, over het algemeen zijn ze vrij rustig, vooral als je wat verder van de parkeerplaatsen bent. Kies een natuurgebied waar je (of je vrienden) bekend bent, dat scheelt weer verdwalen tijdens je trip
Verder zou ik een doordeweekse dag kiezen, dan is het sowieso minder druk in het bos.