Ik heb niet het idee dat psychedelica nou zo veel serotonine slurpt. Alvast zo voelt het niet.
Wat ik altijd begreep was dat bijv. LsD de serotonine receptor nabootst en niet volledig open liet stromen zoals mdma dat wel doet. Dit verklaard dan ook waarom er geen echte kater merkbaar is, de serotonine wordt meer geclooned dan verbruikt. (Correct me if im wrong)Ik heb niet het idee dat psychedelica nou zo veel serotonine slurpt. Alvast zo voelt het niet.
Dit klopt volgens mij ook inderdaad. Ik gebruik nu ongeveer 5 jaar lang xtc met pauzes van 3 maanden of langer en heb nog steeds veel effect. In januari ging ik zo hard dat het net leek alsof het mn eerste keer was. Tussendoor gebruik ik af en toe 2cb, truffels, lsd of ketamine. Uit mijn eigen ervaring kan dit prima. Ik heb soms zelfs het idee dat deze drugs de werking van xtc bij mij weer versterken.Wat ik altijd begreep was dat bijv. LsD de serotonine receptor nabootst en niet volledig open liet stromen zoals mdma dat wel doet. Dit verklaard dan ook waarom er geen echte kater merkbaar is, de serotonine wordt meer geclooned dan verbruikt. (Correct me if im wrong)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."