Begonnen met cannabis, rond mijn "opstap" periode met alcohol, speed en keta. Na enige tijd hierna mijn lijst met bedwelmende middelen fors uitgebreid haha
#3
Wiet en niet veel later pep.
#4
Met welke soort drugs ben je ooit begonnen ?
Stem hier!
#5
Wiet, wat coke, dan psilo en daarna speed. Then down the rabbit hole we went.
#6
@Knuffelpanda, ik heb gestemd op anders, namelijk alcohol.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.