Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaring 6apb en keta

Ervaring 6apb en keta

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#1
jdlovesx zei:
Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !
Klik om te vergroten...
Veel plezier!
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boyman zei:
Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben :grin:
Klik om te vergroten...
Nou wij gaan hier al goed hoor haha
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Veel plezier!

Gisteren avond een kleine dosis van 75mg genomen + keta. Vond de come-up erg lang duren en bovendien werd ik er erg ongemakkelijk van.. pas een paar uur later tijdens de piek wel genoten, vooral de manier waarop ik muziek ervaarde was echt magisch. Hier en daar wel wat lichamelijke ongemakken gehad tijdens de piek en comedown, voornamelijk mijn hartslag en bloeddruk die erg veel schommelde die ik soms moeilijk kon negeren en enorme kou aanvallen. Ik vind MDMA toch iets meer mijn ding..
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#4
jdlovesx zei:
Nou wij gaan hier al goed hoor haha
Klik om te vergroten...
En, hoe was je avond?
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#5
jdlovesx zei:
Nou wij gaan hier al goed hoor haha
Klik om te vergroten...
Boyman zei:
En, hoe was je avond?
Klik om te vergroten...
Jaa was top! Wij namen m redelijk vroeg in . Denk rond kwart voor 6, we hadden anderhalve pil genomen . Omdat er werd verteld dat t wel 10-12 uur kon werken. Nou dat was ook zo . We voelden m al ongeveer na een uurtje denk ik . En t gevoel bleef constant . Heerlijk vaag . T enige verschil met x is denk dat die piek wat hoger is maar voor de rest kan ik dit zeker aanraden . Ook met de combi keta er bij . Dat maakt t nog iets vager
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#6
halloo

ik ga morgen avond 6apb proberen . Nu hebben we er ook keta bij , omdat ik die combi keta x erg chill vind . Zijn er mensen die de combi 6apb en keta al eens geprobeerd hebben en zo ja wat was jullie ervaring ??

fijne avond
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben :grin:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk dat het ongeveer wel hetzelfde effect zal geven dan met X. Met 6-apb ga je mischien wel iets meer helder zijn.
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boyman zei:
Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben :grin:
Klik om te vergroten...
Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."