#1
Veel plezier!Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !
Veel plezier!Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !
Nou wij gaan hier al goed hoor hahaIk sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben![]()
En, hoe was je avond?Nou wij gaan hier al goed hoor haha
Nou wij gaan hier al goed hoor haha
Jaa was top! Wij namen m redelijk vroeg in . Denk rond kwart voor 6, we hadden anderhalve pil genomen . Omdat er werd verteld dat t wel 10-12 uur kon werken. Nou dat was ook zo . We voelden m al ongeveer na een uurtje denk ik . En t gevoel bleef constant . Heerlijk vaag . T enige verschil met x is denk dat die piek wat hoger is maar voor de rest kan ik dit zeker aanraden . Ook met de combi keta er bij . Dat maakt t nog iets vagerEn, hoe was je avond?
Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."