#1
Oranje is voor het vaderland..Ehhh, zie al bij XTC/MDMA combi 3/4-mmc dat er blauw én oranje wordt afgegeven.
Wat is het nou?(ik zou zeggen oranje)
Heb de rest niet nagekeken, stuitte meteen op deze fout!
Overigens niet de zeurpiet te willen uitgangen maar er staat een fout in de tabel😅Hier een combi overzicht met alle dank aan https://mainline.nl/page/homeBekijk bijlage 19989Bekijk bijlage 19989
Handig om te weten![]()
🤣ik heb het ook niet gemaaktOverigens niet de zeurpiet te willen uitgangen maar er staat een fout in de tabel😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."