Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZieke man 43j

Zieke man 43j

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat zegt je huisarts?
Begrijp ik het goed dat je sinds 10 jaar methadon gebruikt, samenwoont met je vrouw en 12 jarige dochter?

Zoek hulp via de huisarts! Ga niet zelf dokteren met morfine en oxy van het darkweb. Ze zijn verplicht om jou te helpen.

Als je acuut suïcidaal bent, bel dan 113.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Als je acuut suïcidaal bent, bel dan 113.
Klik om te vergroten...
Telefoonnummer is: 0800-0113
G
Green1978Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,
Mijn naam is Jurgen en 43j en heb zeldzame botziekte nu heb ik 20j verslaafd geweest aan alles en laatste was Hero pompen , nu ben ik 10j clean heb 2kids geplaatst in verleden bij ouders en nu heb ik nog dochter van 12 bij me en 21j gehuwd nu ik neem nog steeds methadon 90mg , nu in pijnkliniek willen ze me daarom niet helpen en ik denk zelf aan zelfmoord soms en steeds snacht's pijn , heb nu al ampullen morphine gekocht dark web en oxy etc maar nu denk ik steeds meer aan heroïne , WAT MOET IK DOEN , HELP EN INFO aub grts Jurgen de domme toxicomaan maar ik wil niet hervallen in die bende en terug dealen voor de vuiligheid en terug in gevangenis ben juist weg van collectieve schuldbemiddeling ook dus nieuwe start , help aub , door msoc die bleven methadon geven voor men pijn maar nu blijkt dat Da niet goed ervoor is en kunnen ze me niet behandelen grts
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natozlato zei:
Wat zegt je huisarts?
Begrijp ik het goed dat je sinds 10 jaar methadon gebruikt, samenwoont met je vrouw en 12 jarige dochter?

Zoek hulp via de huisarts! Ga niet zelf dokteren met morfine en oxy van het darkweb. Ze zijn verplicht om jou te helpen.

Als je acuut suïcidaal bent, bel dan 113.
Klik om te vergroten...

Precies, zelf dokteren is het laatste wat je moet doen. Ga naar de arts en vertel welke medicijnen je gebruikt. Dan kan de arts je goed helpen. Dokteren hebben toch een geheimhoudingsplicht.

Beterschap!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Green1978 zei:
Hallo,
Mijn naam is Jurgen en 43j en heb zeldzame botziekte nu heb ik 20j verslaafd geweest aan alles en laatste was Hero pompen , nu ben ik 10j clean heb 2kids geplaatst in verleden bij ouders en nu heb ik nog dochter van 12 bij me en 21j gehuwd nu ik neem nog steeds methadon 90mg , nu in pijnkliniek willen ze me daarom niet helpen en ik denk zelf aan zelfmoord soms en steeds snacht's pijn , heb nu al ampullen morphine gekocht dark web en oxy etc maar nu denk ik steeds meer aan heroïne , WAT MOET IK DOEN , HELP EN INFO aub grts Jurgen de domme toxicomaan maar ik wil niet hervallen in die bende en terug dealen voor de vuiligheid en terug in gevangenis ben juist weg van collectieve schuldbemiddeling ook dus nieuwe start , help aub , door msoc die bleven methadon geven voor men pijn maar nu blijkt dat Da niet goed ervoor is en kunnen ze me niet behandelen grts
Klik om te vergroten...
Waarom willen ze je niet helpe vanwege je methadon gebruik? Wat is dat voor onzin! Zou je misschien wat beter kunnen uitleggen waarom ze je niet willen helpen vanwege die methadon als je dat zelf überhaupt weet. Ben benieuwd... Vind het triest voor je man, ik hoop dat je hulp kan krijgen.... Ze kunnen moeilijk verwachten dat je van de meta af gaat kicken als je al zo lang gebruikt te gek van woorden!
G
Green1978Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb eindelijk vandaag telefoon gehad en ze gaan me opnemen in OLV ziekenhuis in Aalst en methadon eindelijk afbouwen en mij eindelijk helpen thanks voor info iedereen grts Jurgen
G
Green1978Lid
01-01-2024, 00:00
#7
En 113 heb ik al veel gebeld
G
Green1978Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze willen op men methadon geen sterke medicatie geven voor men pijn en ik voel daar toch niets van enkel de pijn verlicht heb ziekte van berwhterw
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Green1978 zei:
Heb eindelijk vandaag telefoon gehad en ze gaan me opnemen in OLV ziekenhuis in Aalst en methadon eindelijk afbouwen en mij eindelijk helpen thanks voor info iedereen grts Jurgen
Klik om te vergroten...
Wat super fijn om te horen..!!!. 😊
Heeel veel sterkte gewenst... ❤️🍀🌹
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Green1978 zei:
En 113 heb ik al veel gebeld
Klik om te vergroten...
Jammer dat je het nodig had maar heel goed dat je ze wel belt!
Sterkte.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Green1978 zei:
heb ziekte van berwhterw
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet zo'n zeldzame botziekte. Bechterew valt onder reumatische aandoeningen. Ikzelf heb het ook maar de complexere vorm S.A. of SpondylArtropathie. Een verzamelnaam en Berchterew is 1 onderdeel daarvan. Voorlopig leefbaar zonder al te veel medicatie en enkel pijnmedicatie wanneer echt nodig. Als je lange tijd opiaten gebruikt komt de ziekte steed harder opzetten merk ik uit eigen ervaring. Ook druggebruik, verdovende middelen en roken maakt de ziekte veel meer ondragelijk. Nooit biologicals gekregen voor de ziekte?

Wel goed dat je opgenomen word en dat ze de methadon gaan afbouwen. Als je echt je weg niet vind in medicatie of denkt terug te vallen in druggebruik raad ik je wietolie aan. Dit is het enige wat bij mij effectief pijnvrij slaap bezorgde.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."