#1
Wat mij vooral is bijgebleven, is het geluid.
7 jaar geleden kwam ik ermee in aanraking op een verjaardag van iemand. Iedereen aan de ballonnen en dacht, ach zal het ook eens proberen.
Mij werd verteld dat je moest in- en uitademen in de ballon (had zelf totaal geen research gedaan maar gezien iedereen het zo deed, zal het wel goed zijn dacht ik toen).
De eerste keer vergeet ik nooit meer. Ik kwam in een soort roes met spiraalachtige visuals i.c.m. een soort trillend geluid dat steeds heftiger wordt. Het effect duurde maar heel kort maar voor mijn gevoel was ik uren van de wereld. Eenmaal bijgekomen had ik het gevoel alsof het middelpunt van de verjaardag was. Alsof er 20 man om je heen staat te wachten tot je weer bijkomt. Eenmaal bijgekomen blijkt dit totaal niet zo te zijn. Voelde me er niet echt prettig bij.
Vond het leuk om eens mee te maken maar sindsdien niet meer gedaan.
7 jaar geleden kwam ik ermee in aanraking op een verjaardag van iemand. Iedereen aan de ballonnen en dacht, ach zal het ook eens proberen.
Mij werd verteld dat je moest in- en uitademen in de ballon (had zelf totaal geen research gedaan maar gezien iedereen het zo deed, zal het wel goed zijn dacht ik toen).
De eerste keer vergeet ik nooit meer. Ik kwam in een soort roes met spiraalachtige visuals i.c.m. een soort trillend geluid dat steeds heftiger wordt. Het effect duurde maar heel kort maar voor mijn gevoel was ik uren van de wereld. Eenmaal bijgekomen had ik het gevoel alsof het middelpunt van de verjaardag was. Alsof er 20 man om je heen staat te wachten tot je weer bijkomt. Eenmaal bijgekomen blijkt dit totaal niet zo te zijn. Voelde me er niet echt prettig bij.
Vond het leuk om eens mee te maken maar sindsdien niet meer gedaan.