Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverkeerd vapen en chinezen

verkeerd vapen en chinezen

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Net zoals met roken merk je longschade niet direct. Maar de ene schade is de andere schade niet.

Inderdaad als het echt acuut was waren je klachten niet minder geworden dus dat is een goed teken.

Voor je longblaasjes is het niet fijn, denk je dat je het voortaan op.die manier kan voorkomen?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb verkeerd gevaped. Aphp, apiph, en dpt. Te hoge vlam. Van de folie en in zo 'n glazen vape pijp. Uit de pijp kwam damp/rook dat pijn deed in mijn keel.

Hoe schadelijk is het wat ik mijzelf heb aangedaan?
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lastig te zeggen. Hoe vaak heb je het gedaan, hoe lang geleden, en heb je er nu nog steeds last van?

Als het pijn doet in je keel zou ik het iig niet nog een keer doen. Je zou er een waterkamer tussen kunnen doen om de damp/rook af te koelen. Ik heb verder niet zoveel verstand van drugs vapen (naast wiet) en van Chinezen al helemaal niet, iemand anders kan daar vast betere tips voor geven.
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Was het 1 keer en heb je nu nog pijn in je keel of andere klachten?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat daar ook je antwoord ligt.
Of het enige antwoord zou je op een scan moeten zien.

Als er maar beweging in je klachten zijn, in je waarneming ervan.
Het ervaren van herstel lijkt mij positief genoeg?

Net zoals bij elke herstelfase..help je lichaam door het te ontlasten (niet roken) en herstel'tools' aan te bieden (veel frisse zuurstof)
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb steeds slijm in de keel, druk op mijn borst en dit al een week lang. Geen pijn meer in de keel.

Heb dit dagenlang achter elkaar gedaan icm snuiven, blowen, pellets.

Heb het idee dat mijn longen zich nu aan het schoonmaken/herstellen zijn
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja kan elke dag nog mijn dingen doen, dus er zal wel niet teveel rotzooi in mijn longen zijn gekomen. Maar toch... want als ik longschade had gehad dan was ik kortademig geweest en had ik nog meer klachten gehad?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga het vapen en roken en chinezen maar laten voor wat het is. Voortaan iets anders verzinnen op blowen. Vind de combi tabak en hasj lekker, maar dat kun je niet in eten of een capsule verwerken
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsychedelicMagic zei:
Heb steeds slijm in de keel, druk op mijn borst en dit al een week lang. Geen pijn meer in de keel.

Heb dit dagenlang achter elkaar gedaan icm snuiven, blowen, pellets.

Heb het idee dat mijn longen zich nu aan het schoonmaken/herstellen zijn
Klik om te vergroten...
Ik heb ook dagenlang overdreven slijm in de keel na een vape sessie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."