#1
ja, want bijv als je het rookt is het veel minder heftig en dan kan je van heel weinig toch een goeie ervaring krijgen zonder dat dit gevaarlijk hoeft te zijngNuxx zei:Als je dit gebruikt in een goede set en met een goede tripsitter. Kun je dan gewoon trippen, en na een paar dagen weer normaal zijn?
Hoe zit het met Datura, zijn er mensen met ervaring hier op het forum?
Peace
Atropa zei:Iemand DMT heeft gebruikt ligt gewoon te slapen, iemand op acid kijk je vol verwondering met grote ogen aan. Als buitenstaander kun je daar niets uit opmaken hoe het geestelijk in elkaar zit.
Je krijgt niet mee hoe het is als je er echt 'inzit'. Die van die Russische jongens die gehypnotiseerd slaapwandelen brengen je niets over van waar ze zelf in zitten.
Deze is ook wel apart om te zien, aan het bed vastgebonden: http://www.youtube.com/watch?v=74nkIgvD ... re=related
Maar goed, wat hij geestelijk doormaakt krijg je niets van mee.
Atropa zei:Meer gebruiken, langer inhouden, zorgen dat je geen DMT vernietigd.
Meer dan 100 mg is wel aan te raden als je echt compleet wilt verdwijnen. Als het me lukt alle DMT ook daadwerkelijk in m'n bloed te krijgen is er echt een knal en binnen enkele seconden is m'n lichaam en geest weg. Ik besta uit data.
Ik moet wel zeggen dat ik het een stuk of 10 keer gerookt heb nu. En slechts 1 keer heb ik dit ervaren (stond ook hier als TR). 5 keer een echt mild effect omdat er iets misging in de verbranding, setting of het inhouden. 4 keer heel ver weg geweest maar zoals jij ook zegt gedrukt in een lig of zit houding en zuigende/trekkende hele sterke CEV's. Maar nog wel de ogen open kunnen doen en kunnen bewegen.
Eigenlijk heeft DMT 2 grote nadelen. Het is duur, en de garantie op een èchte ervaring heb je zeker niet zomaar even. En het materiaal ben je sneller doorheen dan je denkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."