#1
Ik weet eigenlijk geeneens meer waar het was bedenk ik me nu. Ergens in Amsterdam. Nee het is echt 5 xanax en boem isoleercel met van die plastic objecten en je niks kapot kan maken. Gewoon ook boem een dag later. Doodeng dit. Ik zou niet weten wat er gebeurd is. Ik schrok net nog zocht ik mn rijbewijs maar zat niet meer in me zak. Nou begin hem weer helemaal te stressen kijken of me brommer er nog staat ja pfff. Gelukkig net rijbewijs in mn kamer gevonden. Dus ik denk niet dat ik onder invloed op de brommer zat. Ik ben volgens mij kroketten gaan frituren en ik doe dat gewoon in een pan vol met olie. Dus daar heb ik wss eerst beide handen in gedaan en toen het wss te erg brandde ben ik maar de muren gaan wrijven wtf? Misschien heb ik mensen gebeld die nacht alleen had ik mn belgeschiedenis verwijdert??? Whatsapp niks vreemd ja pa heel verdrietig en teleurgesteld had allemaal lekkere dingen meegenomen ik had voor hun ook genoeg boodschappen gedaan en speciale dingen gehaald. Ik denk dat het een combinatie was van stress voor die kerst ook en de middelen xanax onderschat want ik kan er nu ook geen 1 meer vinden van de 10 die ik er had. Kan amper typen met mn verbrande handen en nee ben geen trol ofzo. Gewoon de twee grootste hel dagen ooit ik kom nooit in een ziekenhuis en al helemaal niet door drank of drugs. Ik denk dat ik laatste tijd iets te vaak ghb aan het doen was. Door die corona ellende en dictatuur waar we nu inzitten zowat begon ik steeds uitzichtlozer te raken en dacht ik ja die fles g staat er maar een beetje id koelkast. Sowieso kan ik nooit slapen met ghb sterker nog ik heb gemerkt dat ik dagenlang wakker kan blijven zonder moe te worden zonder te eten. Met speed of xtc heb je zon walgelijke kater dat kon ik nooit vaak doen. Miss was dit opstapeling van de ghb week en stress de ghb is door de plee in iig op dit moment kan ik niet met dit soort dingen omgaan. Het was trouwens een psychiatrische instelling isoleercel niet politie gelukkig!Goed dat je je verhaal deelt, maar zo te horen gaat het niet helemaal lekker met jou zelf en met je gebruik.
Wat voor crisis cel? Waardoor kwam je daarin terecht? Door politie/ambulance of...?
Verder veel sterkte gewenst!