Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dagen achter elkaar wakker worden in ziekenhuis

2 dagen achter elkaar wakker worden in ziekenhuis

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flower123 zei:
Goed dat je je verhaal deelt, maar zo te horen gaat het niet helemaal lekker met jou zelf en met je gebruik.
Wat voor crisis cel? Waardoor kwam je daarin terecht? Door politie/ambulance of...?
Verder veel sterkte gewenst!
Klik om te vergroten...
Ik weet eigenlijk geeneens meer waar het was bedenk ik me nu. Ergens in Amsterdam. Nee het is echt 5 xanax en boem isoleercel met van die plastic objecten en je niks kapot kan maken. Gewoon ook boem een dag later. Doodeng dit. Ik zou niet weten wat er gebeurd is. Ik schrok net nog zocht ik mn rijbewijs maar zat niet meer in me zak. Nou begin hem weer helemaal te stressen kijken of me brommer er nog staat ja pfff. Gelukkig net rijbewijs in mn kamer gevonden. Dus ik denk niet dat ik onder invloed op de brommer zat. Ik ben volgens mij kroketten gaan frituren en ik doe dat gewoon in een pan vol met olie. Dus daar heb ik wss eerst beide handen in gedaan en toen het wss te erg brandde ben ik maar de muren gaan wrijven wtf? Misschien heb ik mensen gebeld die nacht alleen had ik mn belgeschiedenis verwijdert??? Whatsapp niks vreemd ja pa heel verdrietig en teleurgesteld had allemaal lekkere dingen meegenomen ik had voor hun ook genoeg boodschappen gedaan en speciale dingen gehaald. Ik denk dat het een combinatie was van stress voor die kerst ook en de middelen xanax onderschat want ik kan er nu ook geen 1 meer vinden van de 10 die ik er had. Kan amper typen met mn verbrande handen en nee ben geen trol ofzo. Gewoon de twee grootste hel dagen ooit ik kom nooit in een ziekenhuis en al helemaal niet door drank of drugs. Ik denk dat ik laatste tijd iets te vaak ghb aan het doen was. Door die corona ellende en dictatuur waar we nu inzitten zowat begon ik steeds uitzichtlozer te raken en dacht ik ja die fles g staat er maar een beetje id koelkast. Sowieso kan ik nooit slapen met ghb sterker nog ik heb gemerkt dat ik dagenlang wakker kan blijven zonder moe te worden zonder te eten. Met speed of xtc heb je zon walgelijke kater dat kon ik nooit vaak doen. Miss was dit opstapeling van de ghb week en stress de ghb is door de plee in iig op dit moment kan ik niet met dit soort dingen omgaan. Het was trouwens een psychiatrische instelling isoleercel niet politie gelukkig!
o
oranjezeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oftewel vragen vragen vragen. Misschien moet ik maar niet meer te veel denken hieraan ik ga er toch nooit achterkomen of t ambulance was of mn buren. Mn ouders weten van niets iig. behalve dat ik niet thuis was. Bij ghb zag ik mezelf nog wel de ambu ingereden worden ik was er nog enigszins bij en toen wakker ziekenhuis. Goede vriend was erbij personeel was heel lief ik zeg ik voel me prima ik wil naar huis. Tja heb t t zelf gedaan. Die xanax vind ik nog veel enger eigenlijk. Ik heb al mn spullen ook gewoon nog. Misschien ben ik over straat gaan zwerven en heeft een goed persoon me zo gevonden. Ik was nuchter zat gewoon op de bank neem die xanax en boem weg. Dit is wel echt sterk spul niet normaal joh 5 blauwe pilletjes valium kon ik gewoon nog "nadenken"
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien eens een poosje drugs laten staan? Ik vind je tekst lastig te lezen omdat je geen alinea’s gebruikt etc dus misschien begrijp ik het verkeerd:

Je komt in de ambulance omdat je out gaat door ghb, diezelfde nacht/avond ga je ook nog blowen en de volgende dag neem je een mega dosis benzo’s?
Hoeveel mg waren je xanax pillen per stuk? Je weet dat ghb en benzo’s samen dodelijk kunnen zijn? Zeker in die hoeveelheden?
Ook vind ik het vreemd dat je na die isoleercel opname alleen naar huis mocht. Dat is niet gebruikelijk na een overdosis.
Verdiep en lees je voortaan aub goed in VOOR je iets neemt. Je bent imo zo onvoorzichtig dat er een kans in zit dat het een keer echt goed fout gaat. Hou van jezelf!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."