Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"oranjezee zei: Dag mensen ik heb een heel erg rare paar dagen achter de rug. Eergister had ik per ongeluk te veel ghb gedaan was met vriend in appie en stortte buiten opeens in. HIj wist niet dat had gebruikt al dus hij schrok heel erg en hij heeft een ambulance. Nou ik werd wakker en mn eerste reactie is WTF ik wil weg hier. Nou toch nog hele nacht met m kunnen chillen (alleen joint ook geen alcohol). Volgende dag toch wel veel meegezeten kon er niet van slapen dus was heel erg moe. Nou zou ik kerst vieren met bepaalde fam. Alleen ik dacht gisteravond hey dealer heeft nieuwe benzo. Xanax die bars ook echt. Aangezien ik ongevoelig ben voor oxa en dia dacht ik ik neem er wel 5 nou en daarna werd ik wakker in een isoleercel. Zon crisis cel ofzo dus ik bel aan van mag ik een peuk die mocht ik. Daarna mocht ik alleen naar huis als iemand me kwam halen met veel geluk kwam een goede vriend snel. Niemand weet dit dus en wil dit wel zo houden. Waar ik voornamelijk van schrok was toch die xanax hoe is het mogelijk ze zeggen altijd benzos alleen nooit overdosis en dat grootste xanax gelijk staat aan 10mg valium. Ik wilde gewoon een goede nacht maken zodat ik frisjes voor de kerst was de dag erna. Ik voel me dan ook zo ontzettend schuldig naar fam. Ik heb blijkbaar ook met mn handen over mn muren gewreven toen nu zijn de muren rood van t bloed moet wel maar hier weet ik niets van. Hoe ben ik daar beland? Ik zou het niet weten. Ik wilde dit verhaal even kwijt. Voor mij geen ghb meer en benzos ben ik nu ook wel bang voor. Groet Ohja ik hallicuneer nog steeds. Gewoon kleuren en patronen a la die CB drug kom er ff niet op wel niet heftig hoor Klik om te vergroten... Ik wil je een tip geven en ik weet niet of je er naar gaat luisteren ik deed het ook niet dus heb ik het op de harde manier moeten leren, dat wil je niet. Stop met de ghb als je eenmaal afhankelijk bent is het te laat dan ga je dit soort dingen wekelijks meemaken, ik heb zelf 2 keer voor een ghb verslaving af moeten kicken ik gebruikte binnen een paar maanden tijd een halve liter per 2 dagen. Ik ben er nu al wel lange tijd vanaf maar mijn hersens zijn erdoor veranderd en gevoelsmatig zal ik me nooit meer de oude voelen, ik heb nu dagelijks baclofen nodig om mezelf weer te voelen zoals ik zou verwachten hoe ik mezelf moet voelen, ik kan alleen daarmee ook niet omgaan. Maarja beter als ghb, luister maar naar mijn advies nu kun je het nog laten, als je eenmaal afhankelijk bent geweest word dit een stuk lastiger. Succes in iedergeval!"
"Demri zei: Eentje van lang geleden maar ik vergeet het nooit meer... Ik was 20, was bij mijn toenmalige vriend thuis en op een gegeven moment vond ik in de koelkast een flesje thc olie. Ik had wel ervaring met blowen, paddo’s en mdma en zin om een beetje high te worden. Hij was even niet thuis en ik nam twee druppels, wist ik veel. Dacht dat dat wel heel minimaal was en zette dat flesje aan mijn mond en nam een slokje. Later samen gegeten en niks aan de hand. Tot, na ongeveer 20 minuten, ik ineens naar hem keek en hij heel ver weg leek. Ik voelde me niet goed worden en raakte wat in paniek want mijn hartslag schoot door het plafond en ik voelde me heel raar. Ik kon nog net uitbrengen dat ik me niet oké voelde, daarna was ik nauwelijks nog in staat tot praten en horen kon ik wel (alles leek ver weg) maar ik snapte niet wat hij zei. Heel weird. Mijn hart bleef heel hard slaan en ik voelde dat hij mijn polsslag opnam en zei dat hij 112 ging bellen. Dat wilde ik niet en protesteerde. Maar ik voelde me steeds verder wegglijden. Alsof ik in een lichtgele tunnel zat en ik had heel duidelijk het gevoel dat als ik nu “losliet” ik dan niet meer terug zou kunnen en dood ging. Dit duurde een hele tijd en ik schijn tegen hem gezegd te hebben “zeg alsjeblieft dat het goed komt”. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en heb urenlang zo gelegen tot ik wakker werd en op kon staan. Het moment dat ik dat deed voelde ik me enorm duizelig en wankelde naar de wc waar mij maag zich omdraaide en alles eruit kwam. Daarna weer gaan slapen en na een uur of 8 was ik weer aanspreekbaar maar nog compleet wappie. Dat gevoel hield zeker vier dagen aan en nam langzaam af. Na een week was ik weer de oude. Ben er toen best wel van geschrokken hoewel ik leerde dat je geen thc overdosis kunt nemen. Toch hou ik het voortaan maar precies bij de dosering als ik het gebruik. Ik blow liever, voel ik gelijk of ik genoeg heb gehad. Klik om te vergroten... Wow dat lijkt me vooral psychisch een heel heftige situatie. Ik heb dit zelfde dus met GHB gehad en ben bijna dood geweest, ik had een flesje van 60 ml en probeerde heel voorzichtig 2 keer wat druppeltjes en na een half uur merkte ik niks. Vervolgens dacht ik ook dat het net zoals alcohol zou zijn maar dat het vanaf een slok een druppeltje teveel zou kunnen zijn, dus ik dronk in een slok het halve flesje leeg dus in totaal iets van 30ml wat gewoon dodelijk kan zijn. Het laatste wat ik me er van kon herinneren was de smaak ervan en vervolgens werd ik wakker na 20 uur in coma te hebben gelegen, niemand wist dat ik het had gedaan en ik zelf dacht ook niet dat het daardoor kwam. Ik keek in de spiegel en ik zag er echt nog erger uit als iemand die opgebaard ligt, ik heb de ghb weg gegooid omdat ik dacht dat het niet werkte en een paar maanden later toen ik iemand nok zag gaan van 1 dopje ghb wist ik pas dat ik van geluk mag spreken dat ik nog leefde. Ik was 15 toen dit alles was gebeurd, ik ben nu 23 en sinds kort van mijn ghb verslaving af maar ik kan wel vertellen dat een overdosis mij erg regelmatig is overkomen."
"Spyro zei: Ja en de afkick krijg je sneller en heviger. Klik om te vergroten... Heftiger als ghb ja? Ik heb ook wel eens phenibut gebruikt en heb lange tijd baclofen gehad wat op het zelfde neer komt, de afkick is zeker niet prettiger en ik had er langere tijd last van, maar ghb is toch wel een tikkeltje erger in mijn beleving geweest in iedergeval. Ik gebruikte dan wel erg veel (mijn ergste periodes voor de opname een halve liter in 2 dagen zonder er nok van te gaan dus echt nodig). Gbl was nog een tikkeltje erger dan ghb daardoor had ik ook zoveel ghb nodig. Als het ik nu zelfs een dagje alleen al pak (ik haalde 125 ml voor een paar dagen) na maanden geen ghb gedaan te hebben was mijn tolerantie nogsteeds hoger dan wanneer ik nog niet afhankelijk geweest ben, en ik werd zelfs de eerste nacht al gelijk weer om de paar uur wakker maar heb niet bij gepakt omdat ik wist dat ik dan echte afkick zou krijgen. Ik geloof het wanneer je zegt dat als iemand in de zelfde mate phenibut zou pakken als ghb dat de ontwenning erger zou kunnen zijn, alleen mij lijkt dit wel apart omdat phenibut niet op al de receptoren werkt waarbij ghb op dezelfde receptoren werkt en daarbij ook nog eens op receptoren waar phenibut niet op werkt. Ghb is niet eens een drug, het is nog erger het is een essentieel stofje in je lichaam, doordat ik die balans bij mij zo in de war heb gegooid heb ik nu dagelijks baclofen nodig om mezelf weer te voelen zoals ik voor mijn ghb gebruik voelde, zelfs na 8 maanden geen druppel ghb gebruikt te hebben miste ik iets en dat werd niet meer beter. Mijn afkick van ghb begon al na 1 uur niks te pakken en na 2 uur begon ik te trillen, na 3 uur begon ik echt zwaar te shaken en was ik helemaal door de war ik hoorde mijn vader op de gang die er niet was en na 4 uur begon ik echt richting een delirium te gaan. Ik weet dat als ik 5 uur niks gepakt zou hebben dat ik daarin terecht was gekomen en dat ik afhankelijk zou zijn geweest van anderen die mij dan naar een ziekenhuis of dergelijke zouden moeten hebben gebracht omdat ik zelf dan in een andere wereld terecht zou gekomen zijn. Is dit ook zo bij phenibut gebruikers of niet? Groetjes"