Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijn na ketamine

Pijn na ketamine

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken?

(Wel heb ik een overactieve bekkenbodem die ook pijn kan geven)
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2

Pijn na ketamine

Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken?
drugsforum.nl drugsforum.nl

Had je hier niet al een topic voor?๐Ÿ˜…
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#3
BraboF zei:

Pijn na ketamine

Na een avondje ketamine snuiven heb ik de volgende dag last van pijn onderin m'n rug (iets boven m'n stuitje). Vaak verdwijnt deze pijn geleidelijk binnen 3 dagen. Kan deze pijn te maken hebben met schade aan de nieren of hoef ik me geen zorgen te maken?
drugsforum.nl drugsforum.nl

Had je hier niet al een topic voor?๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Klopt haha maar als er niet wordt gereageerd probeer ik het opnieuw met wat meer tags etc.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Spyro misschien?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kunnen inderdaad je nieren zijn. Heb hier zelf ook last van gehad in extreme mate.

Zulke dingen altijd even door een arts laten bekijken. Ketamine is geen lieverdje voor je blaas en nierstelsel.
R
RicooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Kunnen inderdaad je nieren zijn. Heb hier zelf ook last van gehad in extreme mate.

Zulke dingen altijd even door een arts laten bekijken. Ketamine is geen lieverdje voor je blaas en nierstelsel.
Klik om te vergroten...
Weet je ook of dit iets extreem schadelijks is als je maximaal 300mg gebruikt? Heb vrienden die 3 gram in een weekend gebruiken en nergens last van hebben.

Ga zeker even naar de huisarts!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ricoo zei:
Weet je ook of dit iets extreem schadelijks is als je maximaal 300mg gebruikt? Heb vrienden die 3 gram in een weekend gebruiken en nergens last van hebben.

Ga zeker even naar de huisarts!
Klik om te vergroten...
Er zijn mensen die amper snuiven en blaas problemen krijgenโ€ฆ Daarentegen heb je ook genoeg mensen die grammen per dag snuiven en nergens last van hebben.

Het is hoe dan ook een klap voor je nieren. 300 mg is best wag voor ze om te verwerken.

Probeer veel groene thee en water te drinken om alles door te spoelen.

Een kruik tegen je rug is ook enorm fijn tegen die pijn! Wees voorzichtig. ๐Ÿ˜˜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."